Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2021 17:40 - Хора нее за вярване още нямам месец и ми дадоха холидей 7 дена
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 386 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хора нее за вярване още нямам месец и ми дадоха  холидей 7 дена .Как  е  добре   да си почиваш но да си здрав .Аз  тук смених климата от голямата жега в Бургас  пристигнах  на  студеното в УЕЛС ШОТЪН..ТОВА Е   МОЕ  ПРОИЗВЕДЕНИЕ  Голямата дъщеря .Както знаете аз съм  имам един син и две дъщери да ми са живи и здрави .Имам и две големи внучки сега чакам трето момче  от малката   ми дъщеря .Това  е малката с русата коса ..Тук съм аз  в Град Рексъм  град   наблизо до   Моя  по малък квартал на   Честър .Тук съм  едно лято в Бургас още преди да замина за Англия .беше  голяма жега..Друго какво да ви пишааа имам много да разказвам  но   ще вида следващата снимка коя щее на късмета .Тук  сме с  по малката внучка изпращат ме на аегората в Бургас imageНе  помня кой по ред полет беше  .8 години  съм в Англия но тазои снимка   е  от  началото   може би   2 година  .Аз се връщах на една година един път .Бях детегледачка 5 години  и малко повече ..Вече  съм на външна работа в пилешка фабрика  и съм доволна . Ето това е внучката на   аерогарата като ме  изпращаше  вече е тенейджерка .много е обичам .Паундите  хвърчат към България  за нея и малката дъщеря  има рожден  ден.   утре на 31  октомври .Утре живот и здраве ще ви пиша и почерпя  виртуално .Ако някой е в моя район да заповяда в Уелс ШОТЪН ХУБАВА ВЕЧЕР imageimageimageimageimage



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12297688
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930