Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 00:58 - ДесиСлава е популярна попфолк, поп и рок певица.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 2908 Коментари: 0 Гласове:
0



imageimageimageimageimage
ДесиСлава е популярна попфолк, поп и рок певица. Красива е и пее като славей. Иновативна и различна, ДесиСлава винаги е в крак с модата и с новостите в музиката. Може да изпее всичко и да изглежда всякак – от красива, до още по-красива.

Десислава Иванова Донева с артистичен псевдоним „ДесиСлава“ е родена на 7 март 1979 година в град Раднево. Започва да се занимава с пеене в 5 клас, а на 14 години вече печели първата си музикална награда. Четири години по-късно постъпва в състав от самодейци в Гълъбово. Заминава за София, за да взима уроци при народната певица Вълкана Стоянова. През 1998 година издава първия си самостоятелен албум с музикална компания „Пайнер Мюзик“ - „Нямам проблеми“. Следват още 3 албума и ДесиСлава прекъсва договорните си отношения с фирмата през 2003 година. Оттогава се продуцира сама и има собствена продуцентска компания „Ню мюзик“. ДесиСлава е много обичана певица с безброй хитове. Става още по-популярна с участията си във „VIP Brother 2“ (2007) и „Пей с мен“ (2008).

Дискография: „Оркестър Раднево и солисти - солист Десислава Донева“ (1996); „Нямам проблеми“ (1998); „Ези-тура“ (2000); „Завинаги“ (2001); „Мистерия“ (2002); „Любовта е само чувство“ (2004); „The Best of Desi Slava“ (2004); „Desislava&Azis Together (дуетен с Азис)“ (2004); „Desislava&Azis Together DVD - (дуетен с Азис) (2004); „Desislava DVD“ (2005); „Гореща следа“ (2005); „Сладки сънища“ (2006); „Estoy Aqui - ES“ (2008); „Best Ballads - неофициален (2008); „MP3 Hit Collection - неофициален“ (2009); „Послушай сърцето си“ (2009).

Личният й живот е бурен и изпълнен с драматични моменти. На 21 юли 2001 г в САЩ ражда сина си Михаил (Майки), кръстен на баща си, който живее в Щатите. Двамата се разделят малко след това и ДесиСлава се връща в България. На 24 септември 2005 година певицата се омъжва за Галин (настоящия съпруг на фолкдивата Галена), но бракът им трае само няколко месеца. След това слуховете я свързват с различни мъже, но самата ДесиСлава ги опровергава или ги оставя без коментар.

Какви са тайните за красота на страстната изкусителка ДесиСлава, разберете лично от нея:

Какви качества трябва да притежава красивата жена?
ДесиСлава: Всякакви. Това, че е красива, може да е само предимство и допълнение. Иначе трябва да е с красива душа, умна, да е всеотдайна, различна, борбена и да се стреми да е винаги интересна.

Коя жена е по-красива – облечената или съблечената?
ДесиСлава: Съблечената може да е красива, но облечената според мен е по-интересна, по-загадъчна, разбира се трябва и да е добре и подходящо облечена.



Харесваш ли голите си фотосесии?
ДесиСлава: Повече харесвам не голите!

Лесно ли се събличаш пред обектива?
ДесиСлава: Аз съм повече от 10 години на сцена. В началото наистина ми беше трудно да позирам, но сега нямам такива проблеми. С всичко се свиква.

Коя е най-красивата част от тялото ти?
ДесиСлава: Най-много си харесвам чупката на кръста.



Страх ли те е от старостта?
ДесиСлава: Не мисля, че има жена, която да е суетна и да не се страхува. Определено не „умирам от страх”, но на моменти се замислям какво ме чака след 10 години. Аз по принцип съм жена, която се поддържа, затова се надявам да не ме налегнат скоро мислите за старост. Защото много често човек изглежда на определена възраст, но тя не му личи, защото се чувства по-млад. Така че мисля да заложа на позитивното мислене и на това да се чувствам добре, независимо на колко години съм. А и все пак не съм толкова стара.

Какъв е стилът ти на обличане?
ДесиСлава: Зависи от случая. В ежедневието си съм по-скоро спортно-елегантна. Иначе на сцената зависи дали съм на поп фолк участие или на поп – в единия случай залагам на по-секси и по-цветни тоалети, в другия – на по-стилни и елегантни дрехи. Но при всички случаи високият ток е неразделна част от мен.

Кои са любимите ти модни марки и дизайнери?
ДесиСлава: Харесвам Frankie Morello, Gucci, John Galliano, Bebe, Christian Louboutin, Jimmy Choo, Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana...

Страдаш ли от шопинг мания?
ДесиСлава: Не. Обикновено си пазарувам от чужбина и много рядко се разхождам из магазините тук.

Каква козметика използваш?
ДесиСлава: За лице предпочитам продуктите на „La Prairie”, а за тяло съм фен на „Decleor”.

С какви козметични ритуали започва и завършва денят ти?
ДесиСлава: Не е нещо изключително. Ставам, след като си направя гимнастиката, си взимам един душ. Следват лосион за тяло, крем за лице, крем за около очите. Обикновено в ежедневието си съм без грим или със съвсем лек грим – фон дьо тен, спирала и някакъв гланц. Преди да си легна, задължително си махам грима с лосион и си почиствам лицето с тоник. Накрая нанасям нощен крем.

Какъв грим предпочиташ?
ДесиСлава: През деня винаги съм с лек грим или без. Ако вечерта имам излизане или участие – слагам грим, но пак не силен, а по-скоро ефектен. За участия много често сама се гримирам, а за клипове се доверявам на професионалисти като Кирил Чалъков например.

Кой е любимият ти парфюм?
ДесиСлава: Харесвам много парфюми. Един от любимите ми е на Joop – “All About Eve”.

Вече си се възползвала от услугите на пластичната хирургия. Доволна ли си от резултата и би ли коригирала още някоя част от тялото си?
ДесиСлава: Доволна съм. Това, което ще кажа е, че на този етап не мисля, че имам нужда да коригирам каквото и да било. Но един ден, ако преценя, че имам нужда, не бих се поколебала.

Спазваш ли диети?
ДесиСлава: Рядко. Иначе като цяло гледам да се храня здравословно. Не ям месо, не ям пържено, избягвам почти изцяло сладкото и тестеното. Обичам морска храна, плодове и зеленчуци. Наблягам и на фрешове.

Кои храни присъстват най-често в менюто ти?
ДесиСлава: Зеленчуците – и най-често сама си ги приготвям. Също така често ходя по заведения да ям морска храна – обожавам морски деликатеси.



Кои са най-големите ти хранителни изкушения?
ДесиСлава: Морската храна и пълнени тиквички.

Как поддържаш фигурата си?
ДесиСлава: Със здравословно хранене, с гимнастика всеки ден поне по 30 минути и масажи.

Колко често ходиш на фризьор, маникюрист и козметик?
ДесиСлава: Обикновено веднъж месечно. Разбира се, когато имам някакви по-сериозни изяви – интервюта, участия, клипове и по-често. Но обикновено сама се лакирам.

Обичаш ли да посещаваш spa центрове? Коя е любимата ти spa процедура?
ДесиСлава: Масаж. Аз съм страхотен почитател на масажа. Гледам поне веднъж седмично да ходя на масаж – не само приятно, но и важно е да ти се раздвижи кръвта. Иначе почти навсякъде като пътувам, посещавам СПА центъра, където съм отседнала.



Външната красота прикрива ли недостатъците в характера?
ДесиСлава: На пръв поглед - да, но само на пръв поглед. Един разговор или повече общуване с някой водят до разкриване на характера, а когато той не е приятен, ако ще да си Памела Андерсън, нещата няма да потръгнат.

Каква е цената на красотата?
ДесиСлава: Определено е свързана с лишения и най-вече с усилия, но е постижима. И е нужна на всяка жена, за да се чувства добре и да има самочувствие.image 


Тагове:   рок,   попфолк,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12299553
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930