Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 01:57 - одора Стефанова гадае бъдещето от пустинен остров
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 735 Коментари: 0 Гласове:
0



Теimageimageimageimage

Ясновидката на Берлускони, както е известна в България, Теодора Стефанова вещае бъдещето и на видни наши политици, шоу-звезди, бизнесмени, банкери. Идея си няматe какви държавни авторитети и вярват безпрекословно. Тя си лежи на леглото, говори с някого по телефона, а те я гледат в очите с нямо обожание и чакат да чуят нещо за бъдещето си. Показват й снимки на децата си, на близките си. Нейни клиенти са и много известни италианци. Сред тях са поне половината футболисти от футболния супершампион “Милан”. Тя живее в просторен и доста луксозен апартамент в Милано, който винаги е отворен за българи. Единствената й молба към тях е да донесат от родината един заводски хляб, вестници и една краставица.

Портиерът на вратата на кооперацията, а даже и малкото му бяло кученце знаят: чуе ли се странна славянска реч, сънародници идват да гостуват на синьора Стефанова. Десетки, ако не стотици са хората, които са преспивали в дома й, за да не се налага да плащат ултраскъпите хотели в града. Сред тях има и доста известни българи. Спортната журналистка от Канал 1 Люба Пашова е нейна близка приятелка и й гостува редовно. Двете се забавляват, ходят на мачове на “Милан”. Теодора винаги гощава гостите си с български манджи. Това е едно от нещата, на които много държи. Гледа винаги да има домашна помощница, която да може да готви перфектно родните гозби. Затова на трапезата и се редуват баница, кюфтета, мусака... “Нашата кухня си е най-хубава. Не мога още да свикна с италианската”, доверява тя. Посещавали сме я и ние. Фототапетите с палми и морета, създават усещането, че си на някакъв тихоокеански остров. Въобще Теодора живее на един свой остров сред морето от проблеми на гигантския град. Колекцията й от минерали допълва усещането, че си сред природата. Теодора има сателитна телевизия и следи всички български телевизии. Винаги е в час какво се случва у нас. Доста повече от мнозина, които си живеят тук.


Теодора Стефанова, наричана още ясновидката на Берлускони, живее в Италия от 12 г. Когато е на 23 г., тя преживявя катастрофа и 18 дни остава в кома. Ясновидските є способности се проявяват след това. Подобна съдба има и майката на Теодора - Калина Трендафилова. След инцидент с автомобил девет години преди това, на същия ден и месец, в който катастрорфира дъщеря й, тя остава в кома 3 дни. Даваме ти втори живот, за да помагаш на хората, казва й глас в момента, когато идва в съзнание. Днес майка и дъщеря смятат, че с повече доброта по-леко ще преживеем идващите житейски бури.

Америка. Ще има земетресения, наводнения, ураганни бури. Започва падане на самолети, тероризъм. САЩ ще бъдат въведени в две войни - с арабите, и с Югославия и Косово. Ясновидката Теодора Стефанова пред в. "Стандарт" (9. ХII. 2000 г.)

Теодора за себе си пред сп. “Ева”:
Шест месеца не бях на себе си, имах страхотно главоболие, не исках да се върна на работа. Мислех, че ще полудея. Гласът ми каза, че се казва Унилсън и идва от планетата Ванфим. Той ме преследваше непрекъснато. Това ме уморяваше, убиваше ме. Мислеха, че имам психически срив. Даваха ми успокоителни и антидепресанти, но аз ги изхвърлях. Накрая ме пратиха при психоложка. Тя ми помогна да се примиря със състоянието си. Аз пък й казах как да реши личните си проблеми, защото тя се колебаеше между двама мъже." Поканиха ме в едно попуярно телевизионно предаване. Публиката в студиото започна да ми се подиграва. Обаче изкараха няколко души от  


Тагове:   остров,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12282764
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930