Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2021 18:03 - ВИЦОВЕ
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 138 Коментари: 0 Гласове:
-1



 
  •  Ало, баща ти вкъщи ли е? - Не! Отиде на море. - На почивка ли? - Не,  с мама!

     
  • Внуците попитаха баба си как е живяла като малка? Тя им събра телефоните, изключи интернета и ги прати да плевят градината.

         
  •  
  • - Пешо, снощи хванах жена ми в изневяра с един германец! - И ти какво каза? - Какво да кажа, като не знам немски...

          В двора към мен се приближи стар уморен пес. Съдейки по каишката му и по заобления корем, има дом и го гледат добре. Кучето спокойно се приближи към мен и аз го почесах. То се отърка в мен и заедно влязохме вкащи. Щом прекрачихме прага, то се сви на кравай в ъгъла и заспа. След час се събуди, стана, завъртя се пред вратата, аз му отворих и то си замина. На другия ден то отново се появи в двора, поздравихме се, придружи ме вътре, зае същия ъгъл във всекидневната, наспа се и си отиде. Така продължи няколко дни подред. Стана ми любопитно и закачих на нашийника му бележка:
    - Кой е стопанинът на това забележително куче и знаете ли, че то идва всеки ден при мен, за да поспи?
    На следващия ден то пристигна с отговор:
    - Кучето живее в дом с шест деца, три от които са под три годинки. Просто идва да си отспи при вас. Може ли утре и аз да дойда с него?.

  •    
  • Между приятелки: - Представяш ли си, три години нямах идея къде и с какво се занимава мъжът ми вечер. А вчера се прибрах рано и се оказа, че той си е вкъщи!.  

         
  • - Какъв е вашият сексуален живот? - Като приказка... - Значи... чудесен? - Значи: „имало едно време”.

         
  • Вбесен съпруг крещи на жена си: - Толкова съжалявам, че ръката ти не е поискал някой голям глупак, тъпанар, олигофрен... - Поиска я! - И защо не се омъжи за него? - Омъжих се!



Тагове:   вицове,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12298422
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930