Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 16:33 - Според последните пийпълметрични проучвания, Кали има най-слаб рейтинг в сравнение с двете си колежки Камелия и Вихра.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето къде е слабото място на Кали!

Етикети: Кали, рейтинг

  Според последните пийпълметрични проучвания, Кали има най-слаб рейтинг в сравнение с двете си колежки Камелия и Вихра.

Дали предаванията й не са добре насочени или аудиторията все още не може да я приеме като нова водеща, но сривът на гледаемостта на „Споделено с…” е неоспорим факт, категорични са медийни експерти.

Мнозина обаче твърдят, че Кали  не може да работи добре, защото все още не се е съвзела от раздялата си с Антон Краус, с когото живяха под един покрив цели 5 години.

imageСинът на бившия транспортен министър Вилхелм Краус е много обиден, като заяви едно към едно: „Аз й вярвах, а Капи ме е лъгала една година. Живяла е хем с мен, хем с още един мъж!

Аз много пътувам. Можа би – по 200 от всички 365 дни в годината и веднага след като замина, веднага след като ми види гърба, тя се е пренасяла при другия. След това се е връщала навреме, за да не се усетя.”.

„Може би аз съм най-големият наивник, след като съм научил последен…”, с огорчение споделя Антон Краус, разкриха от „Шок” за казаното от него.

Според градските легенди, певицата била заловена в изневяра от камерите на охранителна фирма. Отделно по петите й имало и частен детектив.

След като установил изневярата, детективът успял да се добере до хотелските записи и ги занесъл на Краус.

Антон веднага изхвърлил Кали от семейното жилище. Това станало десетина дни след като чалга дивата се била върнала от участие в Южна Африка.

Запознати разнасят от уста на ухо, че името на любовникът на Кали бил Владимир.

В момента певицата е именно с него, живее в неговото жилище.

    Пророчицата Ванга сътвори поредното ЧУДО! ...  

   



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12303568
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930