Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 12:44 - Къванч Татлъту: Зелените ми очи привличат жените
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1363 Коментари: 0 Гласове:
1



  Къванч Татлъту: Зелените ми очи привличат жените image Най-популярният турски актьор Къванч Татлъту се раздели с любимата си

„Мисля, че женският интерес към мен се дължи на зелените ми очи, което пък вероятно се дължи на това, че фамилните ни корени са от Босна” – заявява в интервю за в. „Преса” Къванч Татлъту.

„Моята екранна партньорка Сонгюл Оден беше в София и тя ми разказа, че българите били много гостоприемни и много ни обичали. Мои приятели ходиха да карат ски в България и са много доволни. Да се надяваме, че един ден и аз ще дойда в България” – заявява в блицинтервюто турската звезда.

image

Къванч със Сонгюл Оден

В края на март, тази година Къванч Татлъту заедно със Сонгюл Оден ще участва в откриването на международен кинофестивал в столицата на Оман – Маскат – пише „Преса”. Актьорът скоро ще се пробва и на големия екран в ролята на известен турски поет. Филмът ще пресъздава една любовна история през 30-те години на миналия век. Предстои снимките да започнат този месец в Истанбул и в гр. Зонгулдак.

Турският Брат Пит, както наричат Къванч Татлъту медиите у нас и край Босфора, се раздели с красивата актриса Азра Акън, гръмнаха наскоро жълтите турски медии. 31-годишната Азра спечели титлата „Мис Турция” през 2002 г. Двамата дори направиха годеж в Париж, но след неколкогодишна връзка се разделиха.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12316916
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930