Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 08:54 - Тони Димитрова: Водеща съм и не съм
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 582 Коментари: 0 Гласове:
1






Тони Димитрова: Водеща съм и не съм

 

image
  Оказа се, че бургазлийката Тони Димитрова няма да бъде водеща на "Споделено с..." по TV7, от което си тръгна фолкаджийката Камелия. Певицата споделя, че ще води предаването само един път - на 25 януари, пише в. "Стандарт".   "Водеща съм и не съм", казва загадъчно Тони. Тя разкрива още, че на 25-и официално ще стане ясно кой ще бъде новият водещ на токшоуто. "Чувствах се странно. Нищо не е свободно съчинение. Има сценарий, слушалка, редактор.  Нямах репетиция. Отидох и на прима виста го направих", казва певицата.   За събеседничката, с която изпълнителката говорила и се предполага, че тя ще е новата водеща Тони споделя: "Направихме женски, откровен разговор, изповед на едно момиче". Според клюката почти сигурно е, че на диванчето срещу Тони ще седне Вихра, която ще бъде новата водеща на предаването. Тони е само преход към нея и неин изповедник.   "Любовта и раздялата са неща, които минават през всяко сърце. Минавали са и през моето. Аз безкрайно харесвам и уважавам събеседничката си. Съпричастна съм с чувствата й и дори й давах съвети от личния си живот и опит", доверява Тони Димитрова.   След края на снимките тайнствената известна събеседничка е благодарила на певицата, че именно тя я е разпитвала и изповядала.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12299672
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930