Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 19:28 - Фолк кралицата прави неприлични предложения в национален ефир
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 494 Коментари: 0 Гласове:
1



Ивана: Разкъсай ми дрехите и ме обладай! Фолк кралицата прави неприлични предложения в национален ефир

 

То бива, бива свободно поведение пред камерите, но това вече е прекалено! Въпреки че изглежда добре за възрастта си фолк кралицата Ивана все пак трябва малко да се съобразява с годините си, както и кога прави признания за сексуалните си предпочитания в леглото.

imageИзпълнителката на „Да падат дрехи и задръжки“ заяви в ефира на национална телевизия и то в най-гледаното време, че предпочита хард секса. Едва ли обаче кандидати да сбъднат желанията й ще са много!

Повод за откровенията на певицата в „Гласът на България“ всъщност снощи стана един от музикалните дуели между младежите Александър и Борис. Тяхното изпълнение на балада на Елтън Джон, накара певицата да направи такава оценка на талантите им, че втрещи не само колегите си, но и публиката!

„Алекс, докато пееш, ти правиш това: събличаш жената, разкъсваш дрехите й и правиш секс с нея!… Боре, пеейки, ти ме питаш: „Ще се съблечеш ли за мен?“, а аз предпочитам някой да ми разкъса дрехите“, заяви фолк примата, шокирайки всички.

Че шоубизнесът позволява някои прояви на по-свободно поведение, позволява, но Ивана не е на 20–сет години, за да ръси такива откровения в национален ефир. При това изпълнителката има почитатели и сред младежите, а е и майка на тийнейджърка. Затова е по-добре да не дава толкова явен израз на мераците си, иначе може скоро да започнат да я наричат „новата Сашка Васева“.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12298958
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930