Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 20:12 - Елица Тодорова: Влюбена съм във всестранно развита личност
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1137 Коментари: 0 Гласове:
0



Елица Тодорова: Влюбена съм във всестранно развита личност „Той е млад дух в младо тяло” – така описва новият си любим певицата Елица Тодорова

imageНа въпроса: „Занимава ли се с музика?”, певицата отвръща: „Всестранно развита личност е. Няма да кажа повече, започваме много да издаваме. Професията му не е свързана с музиката” – споделя в интервю за „България днес” Елица Тодорова.

Вече година и половина тя е разделена с бившия си любим Стунджи. „Евала му правя, че вече година и половина откак не сме заедно, и след всичко, което се е случило, той не ми се сърди. Разделихме се културно. Отведнъж” – казва певицата.image

Тя твърди, че е влюбена и иска да го сподели. Това ще направи с новата си песен „Светлина”, върху чийто клип работи. „Всички ще усетят чувствата, които са ме обливали, когато съм я записвала” – казва за парчето си Елица. Премиерата на „Светлина” ще бъде през септември. „Посвещавам песента на всички позитивни воини на светлината, които вярват в доброто. В това парче свиря на специални барабани „Космическо дърво”” – разкрива певицата.

„Светлина” е посветена на една специална личност, чието име няма да кажа. Човек, от когото се вдъхновявам и му се възхищавам” – намеква за любимия си Елица.

„Щастието не се крие в парите” – казва в интервюто Елица. Тя допълва, че в момента живее в блок, но би била щастлива, ако има къщичка с две сърнички в градината.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12297570
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930