Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2011 22:38 - Менюто е разнообразно и добре балансирано и е лесна за спазване.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако не можете да спазвате диети заради слаба воля, опитайте тази 9-дневна подробно описана диета. Менюто е разнообразно и добре балансирано и е лесна за спазване.


image
 

Диета за хора със слаба воля – примерно меню
 

Първи ден
Закуска: 1 филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара; 1 варено яйце; 2-3 сушени сливи
Обяд: 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 салата от домати и краставици; 50 г постна шунка; 1 банан
Вечеря: 100 г печено телешко месо; 1 голяма салата от зеле и моркови; 2 варени картофа; 1 ябълка

imageВтори ден
Закуска: 1 чаша фреш от портокал; 1 пълнозърнест сухар; 1 чаша обезмаслено прясно мляко; 1 банан
Обяд: 200 г пилешко филе, печено на скара; 2 домата; 1/2 краставица; 1 чаша плодово кисело мляко; 1 ябълка
Вечеря: 150 г печена риба; 2 варени картофа

Трети ден
Закуска: сандвич от 2 филийки препечен пълнозърнест хляб; 150 г пилешко филе, печено на скара; 1 домат
Обяд: 1 зеленчукова супа; 1 филийка пълнозърнест хляб; 1 салата от зеле и моркови; 1 банан
Вечеря: 150 г печено телешко месо; 1 салата от цвекло и орехи; 1 банан

Четвърти ден
Закуска: 1/2 грейпфрут; 1 купичка овесени ядки с прясно мляко; 1 филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара
Обяд: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб; 70-80 г риба тон от консерва; 2-3 сушени кайсии
Вечеря: 200 г печено телешко месо; 1 салата от домати и краставици

Пети ден
Закуска: 1 варено яйце; 1 филийка пълнозърнест хляб
Обяд: 1 филийка пълнозърнест хляб; 50 г постна шунка; 1 салата от зеле и моркови; 1 портокал
Вечеря: 200 г пилешко филе, печено на скара; 1 купичка варен ориз; 1/2 краставица

imageШести ден
Закуска: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб, намазана със сладко от смокини
Обяд: 1/2 грейпфрут; 80 г постна шунка; 2 варени картофа; 1 салата от домати и краставици; 1 банан
Вечеря: 1 препечена филийка пълнозърнест хляб с парче кашкавал; 1 салата от зеле и моркови

Седми ден
Закуска: 1 чаша плодово мляко; 1 филийка пълнозърнест хляб; 2-3 сушени сливи
Обяд: 100 г пилешко филе, печено на скара; 1 домат; 1/2 краставица
Вечеря: 150 г печено телешко месо; 1 салата от домати и краставици; 1 филийка пълнозърнест хляб; 2-3 сушени кайсии

Осми ден
Закуска: 1/2 грейпфрут; 1 варено яйце;  1 препечена филийка пълнозъренст хляб
Обяд: 100 г печено телешко месо; 1 зеленчукова супа; 1 ябълка
Вечеря: 150 г варена риба; 150 г спагети с доматен сос и босилек; 2 с.л. консервиран грах

Девети ден
Закуска: 1 купичка овесени ядки с прясно мляко; 1 банан
Обяд: 1 салата от домати и краставици; 1 филийка пълнозърнест хляб; 1 чаша плодово кисело мляко; 1 ябълка
Вечеря: 1 печена крехка свинска пържола; 2 варени картофа; 1 салата от зеле и моркови

21.01.2011/Биляна Божилова



 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 11396620
Постинги: 8843
Коментари: 148
Гласове: 2522
Архив
Календар
«  Януари, 2023  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031