Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2011 09:10 - Борис Дали: От БСП съм, но пея и за други партия
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 978 Коментари: 0 Гласове:
1



Борис Дали: От БСП съм, но пея и за други партия Певецът смята, че за един кмет е важна личността му, а не партийната принадлежност

 

image

Борис Дали

Изборите наближават и Борис Дали се готви отново да се кандидатира за общински съветник в родния Бобовдол. Плейбоят на „Пайнер“ е от БСП, но пред списание „Нов фолк“ разкрива, че пее и за други партии. „На кметски избори съм пял за кандидати на различни партии – и на БСП , и на ДПС, и на други. Но никога не съм казвал: „Гласувайте за този или онзи“. Казвал съм го само за кметове, някои от тях са били дори независими, които са ми приятели и знам, че са стабилни. Но само, ако съм сигурен, че  е такъв човекът! Ако не съм, не мога да агитирам за него, независимо дали е от БСП, дали е от някоя друга партия. Когато става дума за местни избори, най-важна е личността. Познавам независим кмет, който си движи перфектно нещата, градът му върви и хората го уважават. Когато е стабилен човекът и знае какво прави, няма значение от коя партия е“, разсъждава Борис Дали.

Покрай предизборните вълнения певецът мисли и за нови парчета. Заедно с колегите си Константин и Илиян мислят върху ново трио, с което да задминат успеха на първата си съвместна песен „Палатка“.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12296549
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930