Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 20:12 - Ето го незаконния син на Васил Найденов!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 739 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето го незаконния син на Васил Найденов! вторник, 21 декември 2010 | Категория: От живота,Разкрития | Публикувано от Севдалина Манолова
Певецът Васил Найденов има незаконен син на 32 години image

Михаил Михайлов твърди, че е син на Васил Найденов

„Аз съм един млад мъж с покъртителна съдба. Драмата ми е голяма и изгаря душата ми вече дълги години. Накратко казано – аз търся баща си. А доколкото успях да разбера, неговото име е Васил Найденов“, така започва писмото си Михаил Михайлов, адресирано до в. „Шок“.
32-годишният мъж пише, че е син на проститутка, но не знае в момента с какво се занимава майка му, тъй като не я е виждал от 15 години. Преди много време от далечни близки дочул, че родителката му се е омъжила в Пловдивско, но в момента не знае къде е, как е, тъй като тя никога не го е потърсила. Михаил дори не е сигурен дали майка му е сред живите, или не.
„Израснал съм по социалните домове. Още след като съм се родил, майка ми, на име Гергана Михайлова, ме е оставила на грижите на държавата. Помня, че се появяваше от време на време, за да ме види, носеше ми шоколадово яйце и някаква играчка, после ме целуваше по бузата и изчезваше за дълго. В един момент престана да идва. Още помня как красивите й високи токчета потропваха по циментовия под на коридора и как лека-полека заглъхваха“, продължава трогателното си писмо Михаил.
Той отбелязва, че понякога при него са идвали вуйчо му Марин и жена му Нели, които били бездетни. През

image

Певецът имал авантюра с проститутка

цялото време, когато е бил по социалните домове, сирачето се надявало, че именно те ще го осиновят, но това така и не се случило.
След като навършил 18-годишна възраст, младежът, вече изритан от дома, хванал влака за Бургас с надеждата, че вуйчо му ще го посрещне с отворени обятия. Но и там бил нежелан и още на вратата, роднината му по майчина линия казал, че може да го приюти само за половин година, докато си намери работа и място за живеене.
„Настаниха ме в лятната кухня, където преди години са живеели баба ми и дядо ми. Никога не съм виждал тези хора.
Един ден помолих вуйчо да ми покаже семейни снимки, бях любопитен и исках поне на снимка да видя жената, която преди години ми носеше шоколадови яйца – моята майка. „Виж там, в раклата в твоята стая трябва да има някакви снимки“ – каза вуйчо ми. Понечих да отворя дървения капак, а ръцете ми трепереха. Първо видях една

image

Найденов не искал да има дете

бяла кутия от обувки, превързана с канап. Отгоре пишеше „Гергана“. Отворих я и намерих много снимки на жената, която ми бе дала живот – млада и красива, точно такава, каквато се бе запечатала в моето съзнание“ – продължава разказа си младият мъж.
Той попада и на снопче писма, които се оказват любовни. Кореспонденцията е между майка му и певеца Васил Найденов. Оказва се, че тя е била голяма негова почитателка, намерила му адреса отнякъде и започнала да му пише. За зла участ или не, той също й отговарял. След един негов концерт в София, на който Гергана присъствала, двамата най-вероятно се сближили и тогава тя заченала.
„Последните писма, които са си разменили, са по-различни от първите. Но има едно писмо, което може би е най-важното от всички. В съзнанието ми още се забиват като шиш думите, които прочетох преди години: „…бебе…“, „…бащинство…“, „…не го искам…“, „…какво ще правим…“, „…аборт…“, „…въпреки това те обичам…“.“
Михаил пише, че най-вероятно всичко това се отнася за самия него и той е незаконният син на големия български певец. Казва, че няма никакви претенции нито към парите на Найденов, нито към името му.
„Просто искам да кажа на някого “татко“ – завършва трогателното си писмо той и споделя, че е виждал наживо изпълнителя само веднъж през живота си.
image




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12324536
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930