Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 15:48 - Елена от “Стъклен дом” отива на психолог
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
0



Елена от “Стъклен дом” отива на психолог Елена Петрова е решила да си запише час на психолог image

Елена възнамерявала да потърси психолог

Актрисата от “Стъклен дом” изпаднала в уплаха, след като героинята й се е загнездила прекалено много в съзнанието. Боряна я преследвала и в истинския живот. Доста често сънувала кошмари, говорела на сън, като на моменти премисляла чувствата и мислите на г-жа Касабова.

Допълнително проблемът й се усложнявал, че откакто започнала със снимките на популярния български сериал, много малко са феновете й, които я разпознават с истинската й същност.

image

Откакто "Стъклен дом" започна, оттогава Елена е Боряна

“Хората по улицата тотално са забравили истинското ми име и не съм чувала почитател да ме нарича Елена, откакто “Стъклен дом” се излъчва.

Любопитно е, че и аз самата преигравам и се затруднявам да играя другите си роли на театралната сцена, защото непрекъснато се отъждествявам с Боряна Касабова. Никога не съм вярвала, че може да ми се случи нещо подобно.”, цитират от в.”Контра” терзанията на актрисата.

Допитала се до режисьора на “Стъклен дом” Димитър Митовски как да постъпи. Той бързо я успокоил, че е напълно нормално за нейната работа, но Елена била твърдо решена да отиде на психиатър. Причината била и друга – наскоро актрисата бе хваната в изневяра с млад любовник.
споделяне на връзка

 




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12318298
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930