Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 11:25 - Ето го бебето на Коцето и Надя! (СНИМКИ)
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 2674 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето го бебето на Коцето и Надя! (СНИМКИ)
image

Снимки: Сп. "Блясък"

Преди около една седмица двете жени на фолк певеца Константин – съпругата му Надя и дъщеря му Мариана, бяха изписани от болницата. Минути след излизането от родилния дом щастливите родители споделили всичко, свързано с раждането, пред екип на светското списание „Блясък“.
„Същият ден бяхме на преглед и лекарят каза, че вече има разкритие и до няколко дни ще се случат нещата. Малко по-късно обаче Надето ми звънна и каза: „Бебо, боли ме коремът“. Аimage аз й викам: „Нищо, ти така или иначе това ми го повтаряш постоянно“, разказва гордият баща пред списанието и разкрива, че когато Надето получила родилните контракции, той сменял джантите на колата си.
Булката на певеца обаче веднага звъннала на майка си и двете тръгнали за болницата. По-късно пристигнал и imageКонстантин, на когото краката му се разтреперили, когато разбрал, че вече е татко.
„Започнах да се държа неадекватно, да разправям глупости, да се смея като луд. Подобно чувство никога не съм изпитвал“, искрен е изпълнителят пред „Блясък“.
А Надето споделя, че не е осъзнала какво става, когато лекарите започнали да я подготвят за операция.
„Разплаках се, хвана ме страх, не знаех какво ме очаква“, казва младата майка и допълва: „Когато видях бебето, първото нещо, което си казах, бе: „Много прилича на баща си“.

В момента младото семейство е вече вкъщи и Коцето споделя, чеimage Мариана е променила изцяло атмосферата у дома им.

Преди дни той дори се похвали, че се прибира навреме вкъщи, за да изкъпе малката принцеска, докато съпругата му Надя релаксира.
image

Подобни новини:



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12302964
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930