Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 10:29 - Гаджето на Любо Ганев крадла?
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1369 Коментари: 0 Гласове:
0



Гаджето на Любо Ганев крадла?

imageПотърпевши алармират, че гаджето на Любо Ганев е крадла. Със скандални обвинения бе залята последните дни пловдивчанката Мирослава Стоянова. Според запознати, тя и баща й крадат пари, чрез измами за „Жилища на зелено“.

Мира е собственичка на строителна фирма и събира пари от семействата като им продава незастроени апартаменти в комплекс „Слънчогледи“.

По неофициална информация излъганите пловдивски семейства са над 100. Предявените съдебни искове към Стоянова са десетки. До момента обаче никой не си е върнал инвестициите.

Вижте на какъв коментар попаднахме в интернет от опарена клиентка от фирмата на Мирослава Стоянова:

„Истината за Мира и баща й е, че измамиха около 100 пловдивски семейства. Взеха им парите за жилища на imageзелено, а не ги остроиха. Лично Мира ги продаваше, т.е лично тя ЛЪЖЕШЕ и МАМЕШЕ хората,че семейната им фирма ‘’Ферал-ко ‘’ ще построи комплекс „Слънчогледи”, но уви жилища няма .Хората изплащат огромни заеми, а Мира харчи парите на хората. От три, четири години, тя е официално гадже на Ганев и използва неговите връзки и познати магистрати. Аз лично съм платила 100 % за магазин на семейната им фирма, но не ми го прехвърлят на мое име. Аз разбира се ги съдя, но как да ги осъдя като гаджето и Любо Ганев и Красьо Черния са първи приятели и 0казват натиск на пловдивския съд. Няма спечелено дело срещу „Ферал – ко“, чийто собственник е баща й – Васил Стоянов. Как да се боря с влиянието на Красьо Черния, което има върху пловдивския съд, затова ще пиша във форуми и медии за истината за Мирослава Стоянова – Мира, гаджето на Любо Ганев, докато не ми даде това, за което съм си платила.“

Подобни новини:



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12311574
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930