Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 22:39 - Анелия: Мартин непрекъснато ме обгражда с внимание
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 782 Коментари: 0 Гласове:
0



Анелия: Мартин непрекъснато ме обгражда с внимание



Наскоро Анелия се завърна в България, след като се отдаде на заслужена почивка покрай коледните празници. Ето какво сподели тя за кариерата и семейството си пред bliasak.bg:
Ани, завърна се от традиционната си следновогодишна почивка. Добре ли се чувстваш?
Анелия: Повече от добре! Отдавна имах нужда от почивка. Колкото и заучено да звучи, графикът ми е доста натоварен и почти не ми остава време за отдих. Имаше моменти, в които се чувствах адски преуморена. За това си позволих 10 дни само за мен. В момента усещам, че съм се отпуснала повече от нормалното. И сега ми е необходимо технологично време, за да вляза в ритъм. Признавам си, че за пръв път си позволявам толкова дълга почивка. Дори изключих телефона си. През този период не съм говорила с никого, освен с дъщеря ми. Имах нужда да се заредя. Щом се прибрах, записах новия си албум, който ще бъде на пазара през месец февруари.

Малко преди да започнем нашето интервю Ивон ни изпя няколко песни. Тя пее страхотно. Певица ли ще стане?
Анелия: Не знам, каквото покаже времето. Има данните, обича да се занимава с музика, артистична е…

Ти си сред певиците, които най-много отделят внимание на феновете си. Винаги си била добронамерена към тях. Напоследък е доста модерен facebook, там има два профила на твое име. Ти ли ги създаде?
Анелия: Това е много интересен и хубав въпрос. Нямам профил във facebook и никога не съм имала. Искам да знаят всички, когато четат това интервю, че аз никога досега не съм отговаряла от този сайт. Не ми е никак приятно някой да се представя за мен и да комуникира с хората от мое име.

За никого не е тайна, че ти си щастлива и влюбена. Как върви любовта ти с Мартин?
Анелия: Нормално, като една истинска любов. Много ми е хубаво. Вече сме в такава фаза, че прекалено много държим на себе си и прекалено много изискваме един от друг. Така че при нас е много бурно и интересно. Мина много време от връзката ни, нещата се задълбочиха и още повече се привързахме един към друг.

Кой е последния романтичен жест от страна на Мартин към теб?
Анелия: Той постоянно е романтичен. Аз съм много фина като емоционалност специално в личните си отношения и няма случай, в който той да не ме обгражда с внимание. Във всеки един момент, в който сме заедно, сме щастливи. Дори и да спорим за дребни неща, много бързо ни минава и всичко се връща на мястото си. Всъщност последното ни истински романтично преживяване е 10-дневната ни почивка.

Как се допълвате двамата?
Анелия: Ние като цяло сме много еднакви хора. Разликите между нас са много малки. Една от тях е, че Мартин е хипер организиран, а аз съм супер разсеяна.

Намираме се в твоя дом. В този ред на мисли, как се справяш в добре оборудваната ти кухня?
Анелия: Много зле!(смее се) Нямам навика да готвя, но не се гордея с това. Съвсем скоро започнах да правя салата и Мартин ме избута от кухнята. Досега начинът ми на живот не е бил да домакинствам. Ясно ми е, че след време ще ми се наложи, и аз съм готова за това.

Какви скрити таланти имаш? Ясно е, че готвенето не е сред тях…
Анелия: Не знам, ще питаш Мартин. Шегувам се…Но се сещам за един случай преди години още не бях се реализирала, майка ми отиде на почивка и аз започнах да работя, без тя да знае, като барманка в едно заведение. След време дойде една клиентка и ми каза: „Моля Ви, направете ми едно кафе, но да не е като предната седмица!” Това беше много смешно, представяш ли си какво кафе съм правила… Всъщност не бих си представяла живота без да пея! Ако трябва да отговоря сериозно на този въпрос… Скрития ми талант е, че умея много успешно да усещам другите. Колкото и нескромно да звучи.

След толкова години научи ли се поне да правиш хубаво кафе?
Анелия: При това страхотно! Сега ще си направим кафе и след това ще те взема с мен на участие… 


Тагове:   внимание,   Мартин,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12298880
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930