Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2021 18:48 - Борисов към пациентки: Викаха ми – не оди да риташ топка, обаче акъл не расте
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 196 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2021 18:53


 imageimage   Борисов към пациентки: Викаха ми – не оди да риташ топка, обаче акъл не расте

 imageimage


 

 

Малко след като представи проектокабинета си от заседателна зала в столичната болница „Софиямед“, министър-председателят в оставка Бойко Борисов реши да направи обиколка из болничните стаи в отделението по ортопедия, където се възстановява след вчерашната операция на коляното.

Видео от обиколката бе публикувано в официалния профил на премиера във Фейсбук. От кадрите се вижда, че Борисов е в болнична стая, където са настанени три жени.

Още с влизането си премиерът в оставка се впуска в обяснения как е пострадал: „Тука е бъзикането. Е, ората ми викаха – не оди да риташ топка, обаче акъл не расте“, след което пита една от пациентките:

Аз тука три имам операции на лявото, а на дясното това е втора. Общо пет, а ти колко имаш?“.

Жената му отговаря: „Мене само капачката. Преди време ходих в Банкя на процедури и паднах“.

Борисов казва, че „това е хрущялът“.

Пациентката добавя: „Ми капачка се нарича, не знам“.

„Не, капачката е това и като се износи отдолу хрущялът, почва да боли“, подчертава премиерът в оставка и с нескрита гордост допълва: „Аз станах ортопед вече. Разбирам всичко, само като ги слушам докторите какво си говорят, и разбирам“.

На съседното легло в стаята лежи друга жена, на която предстои операция за смяна на колянната става. Борисов я пита с метална ли ще й поставят и тя отговаря утвърдително. „Е, ставаме като робокопи вече“, заключава министър-председателят в оставка.

След което си прави поредица от снимки с част от персонала в отделението. Постът му с кадрите е озаглавен: „Българските доктори са изключителни професионалисти, но и добрата дума лекува!„.

image

image




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253256
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031