Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2021 20:14 - Калин Терзийски: Махнах се от Слави, защото крещеше като говедар! (Вижте какви разкрития направи)
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
0



 image   Калин Терзийски: Махнах се от Слави, защото крещеше като говедар! (Вижте какви разкрития направи)  0

„Пряко за Слави съм работил да речем един месец в „Хъшове” и бързо-бързо избягах при Камен Воденичаров в „Каналето”. Все пак аз тогава работех и в психиатрия като лекар и ми беше достатъчно като изпитание за нервите. А и освен това, когато си вече лекар, тоест имаш самочувствието на образован човек, някак ти е неприятно да си близо до някой, който се държи като говедар. Гръмогласен говедар.“

Това разкри писателят Калин Терзийски за работата си като сценарист в „Хъшове“ при Слави Трифонов. Той определя Дългия като еманация на байганьовщината у нас – нахакан, нахален, гръмогласен и в същото време конформист.

Терзийски е работил само месец за шоумена, като по-дълго време е бил сценарист в радиопредаване, продуцирано от Стефан Рядков и Евтим Милошев, подчинени на Слави. След като месеци наред заедно с останалите от екипа не получавали заплати, Калин напуска, но парите и до ден-днешен не си е получил.

 

Въпреки лошите си впечатления от каруцарското поведение на Трифонов като шеф, Терзийски твърди, че не таи негативизъм.

„Слави е със сериозно хронично заболяване. И ето затова и на мен ми е съвестно да се „заяждам” с него. Мъчно ми е и изпитвам състрадание като към болен човек. Няма страдащо същество, за което да не ми е мъчно“, признава Калин в интервю за „Уикенд“. И допълва, че по-скоро критикува явлението Слави, с институцията, с властта, която той акумулира и налага в действие.

Писателят не конкретизира какво е заболяването на Дългия, но най-вероятно визира множествената склероза, за която от години се говори, че водещият крие.

image    



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253026
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031