Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2021 17:43 - ВИЦОВЕ
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 167 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 12.08.2021 17:44


  • Изпратих детето за кока-кола, а то купило айрян. Пишело в интернет, че колата е вредна и трябва да се пият естествени напитки... Хайде кажете сега как се пие уиски с айрян!

    12 0 13 2 0    
  •  
  • - След 800 метра завийте надясно! - След 600 метра завийте наляво! - Отслабнете с 10 килограма! - Иване, не съм тъпа! Различавам гласа ти от гласа на навигацията.

    17 1 7 0 2    
  • - Ние с жена ми имаме уговорка - единия ден ходя до магазина аз, на другия пазарува тя. - И какво, доволен ли си? - Ами да - единия ден пием, на другия замезваме.

    10 0 7 0 0    
  • По време на репетицията за сватбата младоженецът отвел свещеника настрани и му казал: - Ще ви дам сто долара, ако промените брачната клетва. Искам да пропуснете онзи момент, в който обещавам да съм й верен завинаги. - Свещеникът взел парите. По време на самата церемония обаче отчето попитал младоженеца: - Обещаваш ли да изпълняваш всяко нейно желание, всяка сутрин да ѝ поднасяш закуска в леглото и никога да не поглеждаш друга жена? Младоженецът се ужасил. - Нали имахме уговорка? - изсъскал той. Още...

    44 7 61 11 13    
  • - Киро, жената ти блондинка или брюнетка е? - Нямам представа - Как така?! - Отиде на фризьор преди 3 часа и още не се е върнала!

    8 0 51 2 1    
  • - Бабо, защо има толкова много деца в нашето семейство? - Защото мина цяло ято щъркели чедо.  

    7 1 93 0 0    
  • Телефонът звъни, вдига го съпругът, слуша и казва: - Откъде да знам, не съм метеоролог! - Кой беше? - Един глупак, питаше дали хоризонтът е чист!

    11 1 40 1 0    
  • - Скъпи, пипал ли си навигацията в колата ми? - Ами..., да, проверявах разстоянието между София и Букурещ... - Много ти благодаря. На Дунав мост съм...

    10 0 8 0 4    
  • - Е, нали искаше да си осиновим дете? - Да, но ти си довел 19-годишна рускиня...

    12 2 9 0 0    
ПРЕДИШНИ 
  • еккупило айрян. Пишело в интернет, че колата е вредна и трябва да се пият естествени напитки... Хайде кажете сега как се пие уиски с айрян!
  • 12 0 13 2 0    
  •  
  • - След 800 метра завийте надясно! - След 600 метра завийте наляво! - Отслабнете с 10 килограма! - Иване, не съм тъпа! Различавам гласа ти от гласа на навигацията.

    17 1 7 0 2    
  • - Ние с жена ми имаме уговорка - единия ден ходя до магазина аз, на другия пазарува тя. - И какво, доволен ли си? - Ами да - единия ден пием, на другия замезваме.

    10 0 7 0 0    
  • По време на репетицията за сватбата младоженецът отвел свещеника настрани и му казал: - Ще ви дам сто долара, ако промените брачната клетва. Искам да пропуснете онзи момент, в който обещавам да съм й верен завинаги. - Свещеникът взел парите. По време на самата церемония обаче отчето попитал младоженеца: - Обещаваш ли да изпълняваш всяко нейно желание, всяка сутрин да ѝ поднасяш закуска в леглото и никога да не поглеждаш друга жена? Младоженецът се ужасил. - Нали имахме уговорка? - изсъскал той. Още...

    44 7 61 11 13    
  • - Киро, жената ти блондинка или брюнетка е? - Нямам представа - Как така?! - Отиде на фризьор преди 3 часа и още не се е върнала!

    8 0 51 2 1    
  • - Бабо, защо има толкова много деца в нашето семейство? - Защото мина цяло ято щъркели чедо.  

    7 1 93 0 0    
  • Телефонът звъни, вдига го съпругът, слуша и казва: - Откъде да знам, не съм метеоролог! - Кой беше? - Един глупак, питаше дали хоризонтът е чист!

    11 1 40 1 0    
  • - Скъпи, пипал ли си навигацията в колата ми? - Ами..., да, проверявах разстоянието между София и Букурещ... - Много ти благодаря. На Дунав мост съм...

    10 0 8 0 4    
  • - Е, нали искаше да си осиновим дете? - Да, но ти си довел 19-годишна рускиня...

    12 2 9 0 0    
ПРЕДИШНИ СЛЕДВАЩИ    
  • съпруга към съпруга си програмист: - Отвори този файл... Виждаш ли тази снимка? - Да, и?! - разсеяно отговаря той. - Запомни добре това лице... Запомни ли го?! Добре, довечера в 17:30 ч. трябва да го вземеш от детската градина...  
  • 62 5 67 11 11    
  • Изпратих детето за кока-кола, а то 

СЛЕДВАЩИ    


Тагове:   вицове,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253661
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031