Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2021 13:32 - ВИЦОВЕ
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 619 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  • Голямо задръстване. Бесен шофьор от средата на колоната гаси колата си, слиза и вдига високо лист с надпис "Колата се продава". Шофьорът от задната кола се подава изумен: - Тук и сега ли? - Да! И ще си купя друга, по-близо до края на задръстването!

  • На пътя винаги съм с предимство. Не ме интересуват ограниченията, не слагам колан, катаджиите не ме спират, карам вносно МПС за около 500 хил. лева, след мен винаги тичат жени... Хубаво е да си водач на трамвай...

     
  • Таксиметров шофьор прегазва петел на пътя. Притеснен, той спира и отива при стопанката на петела. - Много съжалявам, госпожо, не беше нарочно... Ако може някак да Ви го заменя? - Заповядайте - казва стопанката. - Кокошките са зад къщата...

          дине, колан нямате, пожарогасител нямате, книжка нямате, преглед нямате...какво имате? - 50 лева. - Ми така кажете, с ченгел ли да ги вадя от джоба Ви?
  • На автомагистрала, полицай спира кола, в която пътуват пет възрастни жени. Обръща се към жената, която шофира: - Госпожо, движите се с 28 км/час. Това е магистрала и затруднявате движението. - Ами преди малко имаше табела 28. - Вижте, това е номера на пътя. Препоръчително е да карате по-бързо. В същото време полицаят оглежда останалите пътници и изненадано пита: - Какво им е? Защо са пребледнели и се държат за вратите? - Не знам. Сигурно, защото току що излязохме от път № 260 - отговаря водачкат Още...  
  •  
  • - Тате, защо когато наближим караулката, намаляваш скоростта? - Защото, сине, тези от КАТ са като децата – ненадейно започват да притичват по пътя.

    Катаджия спира кола на пътя: - Гражданино, защо не Lи работят задните габарити? Шофьорът изскача от колата и започва да тича около нея, издавайки нечленоразделни звуци. - Спокойно бе, човек! Не се вълнувай, това са дребни ядове! Няма страшно, като се прибереш, ще ги поправиш! - Дребни ядове викаш, а? А къде е караваната, къде е жена ми, тъщата и децата ми!  
  •    
  • Катаджията: - Господине, Вие сте пили и в това състояние не можете да управлявате кола! - Ааа, пеша пък хептен не мога да вървя!



Тагове:   вицове,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253938
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031