Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2021 17:23 - Кърменето е специална част от майчинството и не е никак лесно, особено когато дойде моментът
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2021 17:24


  Разтърсващо: Майка показа как изглежда на първия и последния ден на кърменето СНИМКИ

Отдавна бях утеха за дъщеря ми, нейното безопасно убежище и се надявам тя да продължи да се грижи за мен по този начин, споделя бразилката

 24.07.2021 

Кърменето е специална част от майчинството и не е никак лесно, особено когато дойде моментът за първото „разделяне“ на бебето и майката или отбиването. Известната блогърка и майка на три деца, Мая Уордерщрасе, сподели силна снимка в социалните мрежи преди няколко години, която стана популярна и все още е актуална, защото в нейната публикация фигурират много майки.

 

 

Съпругът й успя да „запечата“ момента, в който Мая за първи път кърми втората им дъщеря, а почти две години по-късно той направи снимка на момента, в който тя я постави за последно на гърдите си.

"Не знаех, че човек може да се чувства едновременно толкова горд и разбит. В момента съм в хормонален, емоционален и психически хаос", написа бразилката.

5 рокли, които са с печат „Провинциалистка“ СНИМКИ

Тя посочва, че на втората снимка й е било трудно да вдигне ръка във въздуха, защото сълзите се стичат неконтролируемо по лицето й.

"Тази снимка означаваше, че никога повече няма да видя дъщеря си да се храни от мен. Кърмех я толкова дълго, че вече не знам как да не го правя",продължи в емоционалния си пост.

image

„Никога не съм го виждал такъв. Отдавна бях утеха за дъщеря ми, нейното безопасно убежище и се надявам тя да продължи да се грижи за мен по този начин. Купихме й креватче, което сложихме в стаята, която тя ще сподели със сестра си, както и куп нови играчки и всичко, което смятахме, че може да й помогне във фазата на отбиване. Съпругът ми пое ролята да се грижи за нея преди лягане, включително да се грижи за всички събуждания през нощта.

20-годишната дъщеря на Алисън й каза, че е бременна, а само седмица след това бъдещата баба разбра нещо шокиращо (СНИМКИ)

Третият ден е зад нас и става малко по-лесен. Вината, че не заспивам, е страшно силна и нямам търпение да си я върна. Затварянето на тази глава е болезнено, но се надявам новата глава в живота да бъде специална по свой начин. Тя ще стане по-независима и аз ще си направя така необходимата почивка. Последния път, когато разкопчах сутиена си, казах на съпруга си: „Дадох всичко от себе си“, завърши тя.  /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12285356
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930