Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2019 16:13 - Шокираща история: Млада ромка отвлече британка и се гаври с нея, осъдиха я (СНИМКИ)
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Шокираща история: Млада ромка отвлече британка и се гаври с нея, осъдиха я (СНИМКИ) Елиана Карвальо е насилила жертвата си, обръснала косата й и я намушкала на седем места, включително по главата  Публикувана: 08 May 2019 14:01    Обновена: 08 May 2019 14:01    Прочетена: 19 image

На шест години и половина е била осъдена португалската ромка Елиана Карвальо заради отвличане, изнасилване и нанасяне на телесни повреди, написа лондонският в. „Дейли мейл“.

Таблоидът разказва шокиращата история на британката Лиан Ръмни. Двадесет и две годишната жена, родена в Северна Англия и работила като барманка в южното португалско пристанище Фаро, е била похитена след края на работна смяна през май 2015 г. Похителката е качила жертвата си в колата, закарала е британката в близка гора. Там ромката и нейната майка са изнасили Ръмни, обръснали я нула номер, нанесли ѝ прорезни рани по тялото и си тръгнали. "Двете жени викаха: Ти си вещица", е разказала още потърпевшата пред магистратите.

Причината за бруталното нападение е, че ромката смятала, че жервата има връзка с партньора й. Всъщност въпросният местен циганин действително се заглеждал до британската барманка, която работи в The Hot Shot Bar в курорта по това време.

„Забелязах, че този циганин има интерес към мен, докато работех зад бара, но, заклевам ви се, никога не съм показвала дори минимален интерес към него, той по-скоро дори ми беше противен. Но семейството му беше убедено, незнайно защо, че двамата имаме любовна връзка и дори не ме слушаха, когато се опитвах да им обясня. Мислех си, че ще умра, толкова ме беше страх“, споделя пред изданието жертвата, която се мести малко преди началото на процеса обратно в Обединеното кралство.

„Сестра ми се премести в Португалия, за да започне нов живот и да преживее едно вълнуващо приключение. И за какво – само, за да бъде насилствено атакувана от вандали, които са я ритали и намушкали с нож...Просто съм потресена. Тя беше със седем прободни рани, различни белези, включително и по главата, загуби два литра кръв. Отрязали са косата й, като някакъв дивашки ритуал, аз съм в шок“, заяви сестрата на пострадалата британка.

Въпреки че нападателката е призната за виновна, нейната майка, за която се смята, че й е помагала във варварското престъпление, е освободена поради липса на доказателства.

image

image

image

 

 

 

 

Шокираща история: Млада ромка отвлече британка и се гаври с нея, осъдиха я (СНИМКИ) Елиана Карвальо е насилила жертвата си, обръснала косата й и я намушкала на седем места, включително по главата  Публикувана: 08 May 2019 14:01    Обновена: 08 May 2019 14:01     image

На шест години и половина е била осъдена португалската ромка Елиана Карвальо заради отвличане, изнасилване и нанасяне на телесни повреди, написа лондонският в. „Дейли мейл“.

Таблоидът разказва шокиращата история на британката Лиан Ръмни. Двадесет и две годишната жена, родена в Северна Англия и работила като барманка в южното португалско пристанище Фаро, е била похитена след края на работна смяна през май 2015 г. Похителката е качила жертвата си в колата, закарала е британката в близка гора. Там ромката и нейната майка са изнасили Ръмни, обръснали я нула номер, нанесли ѝ прорезни рани по тялото и си тръгнали. "Двете жени викаха: Ти си вещица", е разказала още потърпевшата пред магистратите.

Причината за бруталното нападение е, че ромката смятала, че жервата има връзка с партньора й. Всъщност въпросният местен циганин действително се заглеждал до британската барманка, която работи в The Hot Shot Bar в курорта по това време.

„Забелязах, че този циганин има интерес към мен, докато работех зад бара, но, заклевам ви се, никога не съм показвала дори минимален интерес към него, той по-скоро дори ми беше противен. Но семейството му беше убедено, незнайно защо, че двамата имаме любовна връзка и дори не ме слушаха, когато се опитвах да им обясня. Мислех си, че ще умра, толкова ме беше страх“, споделя пред изданието жертвата, която се мести малко преди началото на процеса обратно в Обединеното кралство.

„Сестра ми се премести в Португалия, за да започне нов живот и да преживее едно вълнуващо приключение. И за какво – само, за да бъде насилствено атакувана от вандали, които са я ритали и намушкали с нож...Просто съм потресена. Тя беше със седем прободни рани, различни белези, включително и по главата, загуби два литра кръв. Отрязали са косата й, като някакъв дивашки ритуал, аз съм в шок“, заяви сестрата на пострадалата британка.

Въпреки че нападателката е призната за виновна, нейната майка, за която се смята, че й е помагала във варварското престъпление, е освободена поради липса на доказателства.

image

image

image

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12280968
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930