Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2018 15:00 - Съпругат ми почина от рак ,сега спя само с женени мъже .
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.08.2018 15:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image 47-годишна: Съпругът ми почина от рак. Сега спя с женени мъже и обикалям света
 

Британска вдовица, която е спала с над 100 женени мъже, споделя, че тя е перфектното решение за нещастните съпрузи.

47-годишната Гуинет Лий е от Челси и е финансов консултант. Съпругът й умира от рак преди 10 години, а след смъртта му тя взима решението да спи за пари с женени мъже и шокира мнозина.

Регистрира се в сайт за запознанства, специално създаден за женени мъже и омъжени жени, информира “Мирър”.

 

Вдовицата споделя, че повечето съпруги на мъжете, с които спи, знаят за изневерите им, но си затварят очите, защото искат те да бъдат щастливи.

Бившият модел от Челси твърди, че не чувства вина за деянията си и е сигурна, че помага на двойките да останат по-дълго време заедно.

Гуинет добавя: “Много от двойките щяха да се разделят, ако мъжете им не бяха спали с мен, а разводът щеше да се отрази зле на семействата им. Знам, че много хора ще ме осъдят за това, което правя, но аз не съжалявам, защото аз помагам на двойките да останат заедно. Толкова много бракове в Обединеното кралство са в криза, особено двойки на средна възраст, които имат и деца. Те са заедно в продължение на 10 или 15 години и имат много натоварен и стресиращ начин на живот. Много жени спират да правят секс заради работата си. Мъжете ми имат доверие, защото аз няма да се появя на прага им или да искам да се разведат. Аз просто искам страхотен секс, което искат и те от мен.”

Един от любовниците на Гуинет е 50-годишен магнат, който е женен от 20 години: “Жена му не иска да правят секс. Тя е наясно с нашите взаимоотношения. Винаги, когато е в Лондон, отиваме на шопинг, пазаруваме в най-скъпите магазини за бельо. Ходим в ресторанти със звезди “Мишлен.”

В момента Гуинет обикаля целия свят, за да се срещне с обожателите си, а понякога е с двама или трима по едно и също време.

Превод и редакция: 24 часа онлайн




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12281963
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930