Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2018 19:21 - ОБЩЕСТВО Хилда Казасян с трогателна изповед: Детето на Чочо му е одрало кожата, иска ми се да видя жена му Даниела
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    ОБЩЕСТВО Хилда Казасян с трогателна изповед: Детето на Чочо му е одрало кожата, иска ми се да видя жена му Даниела
image   Сподели Share on Facebook Share on Google Plus Send email  

Иска ми се да видя жената на Чочо – Даниела, и това прелестно същество – детето, което тя взе.“
Това казва в интервю бившата на починалия Петър Попйорданов, Хилда Казасян.
„Даниела ми каза, че детето страшно много прилича на самия Чочо, което е много странна работа. Тя ми е изключително симпатична, мисля че и аз на нея“, допълва певицата.
Казасян още не може да свикне, че Чочо си е отишъл от този свят. „Всеки път, когато се сещам – а това е много често, имам чувството, че съм в някакъв лошо направен филм. Един човек, толкова млад и пълен с толкова много живот в себе си – не можеш да си представиш, че изведнъж просто го няма, че този живот си е отишъл“, споделя Хилда.Тъжната истина: Пет години след смъртта си Чочо Попйорданов е забравен, само 6 души уважиха филм за актьора

И допълва, че мъката по него няма да й мине никога.
„Ние бяхме като брат и сестра, станахме близки първо като души. Когато обичаш някого така, е нелепо да спреш да го обичаш, само защото не живееш вече с него“, казва още Хилда. Певицата обяснява, че Чочо е имал шанса да срещне едно изключително същество, каквото била Даниела. Именно тя страшно много му помогнала да се справи с проблемите си.
Източник bgdnes.bg




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251040
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031