Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 22:11 - ОБЩЕСТВО Разтърсваща драма: Зловещото ѝ проклятие разби живота на целия ми род
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
0



 ОБЩЕСТВО Разтърсваща драма: Зловещото ѝ проклятие разби живота на целия ми род
image   Сподели Share on Facebook Share on Google Plus Send email  

Самотна майка съм на двегодишно момченце. От известно време боледувам, но няма към кого да се обърна за помощ. Останах без работа, нямам пари дори за ежедневните ни нужди. Добре че имам милостиви съседи, които ми помагат с храна и дрехи за детето. Но нека ви разкажа какво ме доведе до това мизерно състояние.Мъката на едно „чудовище“: Съпругата ми стана инвалид и ме превърна в неин слуга, трябваше да я напусна

Преди много години моята баба успяла да раздели дядо ми с жена му и трите им деца. Бившата съпруга на дядо трудно понесла раздялата им и след известно време починала от мъка. Но на смъртния си одър, изоставената жена грозно проклела бъдещето поколение на баба и дядо. Двамата живяха дълги години заедно и от брака си имат две деца – мама и леля. Но след смъртта на дядо, проклятието започна да взима своите жертви. Преди години родителите ми попаднаха в жестока катастрофа. Мама почина в болницата от раните си, баща ми оцеля, но е инвалид – прикован на легло. Няколко месеца след смъртта на мама, едва навършил 18 години, от свръхдоза умря и брат ми. Проклятието не пожали и леля: сега тя се бори с рак в напреднал стадий. Няма кой да се погрижи за нея, защото съпругът й е с диабет, сляп и с ампутиран крак.

Доскоро със съпруга ми живеехме в обща хармония, докато един ден без каквото и да е причина, той ме напусна. За мен това беше като гръм от ясно небе. Остави ме сама, болна и с малко дете. Заради здравословното ми състояние, се наложи да напусна работа и сега нямам никакви доходи. Милостиви съседи ми помагат с храна и дрехи, но знаете ли колко е унизително да приемаш подаяния. За огромна мъка на баба, тя все още е жива, но погреба деца и внуци. Пред очите й в жестоки мъки си отиват всичките й близки. Всеки ден плача и се моля на Бог да прости греха на баба и проклятието да бъде развалено. Докато първото семейство на дядо се радват на здрави деца и внуци, аз живея всеки миг със страха, че следващата жертва на проклятието мога да бъда аз или синът ми.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12282421
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930