Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2015 18:08 - ПОРОЧНИЯТ КРЪГ НА ЗДРАВЕТО: РАБОТЕЩ, БЕДЕН, БОЛЕН.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
0



ПОРОЧНИЯТ КРЪГ НА ЗДРАВЕТО: РАБОТЕЩ, БЕДЕН, БОЛЕН.

09 May 2015   image 7

Автор Костадин Костов

  image

„Ако не е музиката, ще трябва да отида да крада, а пък аз съм решил да бъде музиката”.

Петър, музикант

Преди време се заговори за това как, ако не си платим осигуровките за последните три години, то ние ще дължим много по-голяма и крупна сума на държавата.

В момента, ако искаш да имаш здравни осигуровки, то трябва да си ги платиш за последните три години. Така ще се възползваш от безплатното здравно обгрижване.

Много лекари сигнализират за това как в спешните отделения идват хора, които нямат здравни осигуровки.

Лекарите са длъжни да се погрижат за тях, но никой не покрива разходите за процедурите, които се извършват...

Именно поради тази причина Петър от Пловдив решава да свири по улиците, за да може да събере пари, с които да си плати осигуровките.

Поредният абсурд, в една абсурдна държава.

Преди време исках да се консултирам със специалист в голяма столична клиника. Досега не бях ходил на лекар в София. Оказа се, че, ако искам преглед, то трябва да имам направление от моя личен лекар, който не е в София.

Обадих се на личния си лекар, който ми каза, че направленията били свършили и да се обадя в началото на следващия месец. Отидох при специалиста без направление, защото нямаше как да чакам.

Той ми поиска 30 лв. Таксата, която и един здравно неосигурен пациент плаща, за същата консултация.

Някъде по същото време получих и електронния си фиш за заплатата. Миналият месец ми бяха удържани 33лв за здравно осигуряване, от което нямаше как да се възползвам, защото нямаше направления...

И попаднах в един порочен кръг.

Специалистът ме изпрати в частна лаборатория за едно изследване. Не се правело в неговата клиника и трябвало да отида в частната. Там ми взеха поредните 30 лв за изследването.

След всичко това, което за моя радост завърши благополучно, бях дал над 60 лв, за нещо, което според мен трябваше да ми бъде безплатно.

По тази логика къде отиват парите, които всеки месец внасям за здравно осигуряване и защо не мога да се възползвам от него, когато имам такава нужда?

И, докато аз се лутах от кабинет на кабинет, един човек е свирил,  за да може да си плати същите тези здравни осигуровки...

За да се възползва от едно лечение, което би трябвало да е безплатно за всички, които са социално слаби, нямат доходи и са бедни.

Защото, когато няма как да си купиш дори хляба, няма как да внасяш пари за осигуровки. А, на всичкото отгоре - дори и да ги внасяш, пак даваш пари за лечението, което минава през частни лаборатории!

Затова всички трябва да се молим да не се разболеем, защото много трудно ще поемем лечението си, колкото и пари да внасяме всеки месец на държавата…


 
 
ПОРОЧНИЯТ КРЪГ НА ЗДРАВЕТО: РАБОТЕЩ, БЕДЕН, БОЛЕН.

09 May 2015   image 7

Автор Костадин Костов

  image

„Ако не е музиката, ще трябва да отида да крада, а пък аз съм решил да бъде музиката”.

Петър, музикант

Преди време се заговори за това как, ако не си платим осигуровките за последните три години, то ние ще дължим много по-голяма и крупна сума на държавата.

В момента, ако искаш да имаш здравни осигуровки, то трябва да си ги платиш за последните три години. Така ще се възползваш от безплатното здравно обгрижване.

Много лекари сигнализират за това как в спешните отделения идват хора, които нямат здравни осигуровки.

Лекарите са длъжни да се погрижат за тях, но никой не покрива разходите за процедурите, които се извършват...

Именно поради тази причина Петър от Пловдив решава да свири по улиците, за да може да събере пари, с които да си плати осигуровките.

Поредният абсурд, в една абсурдна държава.

Преди време исках да се консултирам със специалист в голяма столична клиника. Досега не бях ходил на лекар в София. Оказа се, че, ако искам преглед, то трябва да имам направление от моя личен лекар, който не е в София.

Обадих се на личния си лекар, който ми каза, че направленията били свършили и да се обадя в началото на следващия месец. Отидох при специалиста без направление, защото нямаше как да чакам.

Той ми поиска 30 лв. Таксата, която и един здравно неосигурен пациент плаща, за същата консултация.

Някъде по същото време получих и електронния си фиш за заплатата. Миналият месец ми бяха удържани 33лв за здравно осигуряване, от което нямаше как да се възползвам, защото нямаше направления...

И попаднах в един порочен кръг.

Специалистът ме изпрати в частна лаборатория за едно изследване. Не се правело в неговата клиника и трябвало да отида в частната. Там ми взеха поредните 30 лв за изследването.

След всичко това, което за моя радост завърши благополучно, бях дал над 60 лв, за нещо, което според мен трябваше да ми бъде безплатно.

По тази логика къде отиват парите, които всеки месец внасям за здравно осигуряване и защо не мога да се възползвам от него, когато имам такава нужда?

И, докато аз се лутах от кабинет на кабинет, един човек е свирил,  за да може да си плати същите тези здравни осигуровки...

За да се възползва от едно лечение, което би трябвало да е безплатно за всички, които са социално слаби, нямат доходи и са бедни.

Защото, когато няма как да си купиш дори хляба, няма как да внасяш пари за осигуровки. А, на всичкото отгоре - дори и да ги внасяш, пак даваш пари за лечението, което минава през частни лаборатории!

Затова всички трябва да се молим да не се разболеем, защото много трудно ще поемем лечението си, колкото и пари да внасяме всеки месец на държавата…


 
 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251208
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031