Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2013 18:45 - Тя е направо съсипана от връзката си с този тип. Трябва на момента да бъде отскубната от него, иначе ще се погуби”
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 433 Коментари: 0 Гласове:
0



Спасете Радина от Деян Донков!

Етикети: Деян Донков, Къртицата, Радина Кърджилова

Връзката между двамата актьори се превърна в Шекспирова драма

От няколко дни участници в „Къртицата” и зрители на риалитито забравиха, че търсят кой е предателят, а се занимават най-вече с любовните перипетии на артистичната двойка Деян Донков и Радина Кърджилова.

image

Изтормозената от Деян Радина

„Тя е направо съсипана от връзката си с този тип. Трябва на момента да бъде отскубната от него, иначе ще се погуби” – смятат приятелите на чувствителната Радина Кърджилова.
Деян ревнувал бясно половинката си дори от работата й. Меланхоличната красавица пък се страхувала да не загуби любовта му и не смеела да му се опълчи.
„Не съм бил Радина. Само съм й удрял по един шамар и съм я дърпал за косата, когато е била в неадекватно състояние” – призна си злодеянията Деян Донков. Според хора от артистичната гилдия обаче Радина е била системно пребивана от гаджето си. Тя е избирала да си мълчи, луда от любов по него.

      Етикети: Деян„Тя е направо съсипана  си с този тип. Трябва на момента да бъде отскубната от него, иначе ще се погуби” – смятат приятелите на чувствителната Радина Кърджилова.
Деян ревнувал бясно половинката си дори от работата й. Меланхоличната красавица пък се страхувала да не загуби любовта му и не смеела да му се опълчи.
„Не съм бил Радина. Само съм й удрял по един шамар и съм я дърпал за косата, когато е била в неадекватно състояние” – призна си злодеянията Деян Донков. Според хора от артистичната гилдия обаче Радина е била системно пребивана от гаджето си. Тя е избирала да си мълчи, луда от любов по него.
   



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251615
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031