Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2012 21:11 - Ето кой изхвърли Вихра от ТВ7
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 970 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето кой изхвърли Вихра от ТВ7     Тв водещата обвини бившия си съпруг за уволнението си

Неочакваното уволнение на Вихра от ТВ7 предизвика редица слухове. Фенове и зрители се питаха кой свали брюнетката от екран и защо я замениха с Кали. Докато водеше „Споделено с…“, редица медийни звезди  се надпреварваха да предсказват провал на водещата и твърдяха, че шоуто й бързо ще падне от екран. Предаването не бе свалено, но Вихра излетя със светлинна скорост от ефира на ТВ7, пише “Блясък”.

image

Вихра обвини Иван за уволнението си

Бившата отчаяна съпруга обаче отказа да приеме, че всичко е злополучно стечение на обстоятелствата и нисък рейтинг. И обвини бившия си съпруг за уволнението си. „През времето, в което водех „Споделено с Вихра”, не е имало никакви забележки към работата ми или индикации, че договорът ми ще бъде така неочаквано прекратен”, споделя Вихра на страницата си в социалната мрежа.

“Единственото, което продуцентите в лицето на Вили Сечкова и Емил Кошлуков са споделяли с мен е, че бившият ми съпруг нееднократно се е обръщал към тях с настоятелна молба да ме уволнят, за да бъда зависима от него.“, разкрива тя.

Дали действително Иван Христов стои зад уволнението на бившата си съпруга не е известно, но водещата не крие, че е бясна заради неочакваната рокада. Въпреки това тя пожела успех на заместничката си Кали и заяви, че вече не иска да има нищо общо с предаването, на което няколко месеца беше лице и водеща.

 

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12293797
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930