Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 19:29 - Китаеца: Извървявам една стълбица от “цигански барон” до “английски лорд”
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
1



понеделник, 2 юли 2012 | Публикувано от Janet 0 | Клюки, Новини Китаеца: Извървявам една стълбица от “цигански барон” до “английски лорд”    

Тези дни в медиите доста се шуми Евгени Минчев и Николай Първанов- Китаеца. “Хубаво е, голям залък е, голям сладкиш е, че Китаеца и Минчев са заедно и т.н., но в дълбочината нещата са много по-красиви” – каза Минчев пред Венета Райкова в предаването „Горещо” по Нова телевизия.

image

Китаеца ще пише книга

Евгени Минчев и Ники Китаеца имат общ бизнес и затова се появяват често заедно и казват, че бизнесът им е сериозен.  ”Много е важно приятелството в днешно време, защото трудно човек намира приятели. Аз в негово /б.а. на Евгени Минчев/ лице видях човек, който никога не съм мислил, че може да съществува” – сподели  Китаеца.

Евгени Минчев поясни: “На местото, на което той е бил преди мен, е третиран като домашно коте – ти ще стоиш тук, тук ти е храничката, тук ти е легълцето, докато при мен взима решения, при мен по-голяма е вероятността аз да го послушам може да се сравняват”. “Извървявам една стълбица от “цигански барон” до “английски лорд” шегува се Китаеца.

“Искам да напиша книга за моя живот с Азис. Заглавието ще е “Аз до Азис” – разкри той и допълни, че издателят на книгата вече е ясен: “Като се върнем от морето, мисля да започна с книгата” изненада зрителите на „Горещо” Китаеца. “Вие приписвате на Азис толкова много злоба, момчето просто не знае как да реагира. Защо да не разкаже! “АЗ до АЗис”, за да може да изглежда “аз до аз” – аз до неговото бившо аз и подзаглавие “Живот в средата на фалша” – допълни Евгени Минчев.

“Ще пиша за нашето съжителство през годините, интересни неща. Аз виждам, че хората три години след това нещо се вълнуват по същия начин и ме питат постоянно, навсякъде, какво е, що е било… Така че ще го напиша, всеки ще има достъп до това да го прочете и може би ще е интересно. Това ще е истинската история между нас двамата. Когато аз бях с Азис за много неща съм помагал, които не се знаеха и не са ставали достояние на хората” –допълни Китаеца.

“Идеята е за първата интернет книга в България, онлайн издание. Ще има специален достъп, като разбира се част от откъсите ще се продават на определени издания и много илюстрации, много снимки, които не са били показвани” – разкри Евгени Минчев.

 

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12250940
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031