01.07.2012 21:27 - Чудо! Разкриха феномена на подмладяването

Чудо! Разкриха феномена на подмладяването
image
Пророчицата Магда ще реши вашите проблеми!
Или историята на 97-годишна жена, която изглежда като своята правнучка

Разкриха феноменът на подмладяването, както е наречено странното явление, при което възрастни хора започват да се подмладяват внезапно, все едно биологичният им часовник не само е спрял, а дори е започнал да върти стрелките си на обратно.

image

Баба и внучка

Такъв е случая на 97-годишната баба Роза Фарони, която не само е спряла да остарява, но от ден на ден тя става все по-млада. За нейния случай геронтологът д-р Граза споделя, че тази жена е истински феномен и чудо. Тя никога през живота си не е ползвала козметични препарати и не се е подлагала на разкрасителни процедури, но изглежда с почти 30 години по-млада. И освен физически, Роза е подобрила паметта си, а мисълта й е по-ясна от всякога. И продължавала да се подмладява.

На 97 години Роза има 6 внуци, 15 правнуци и 16 праправнуци, но тя изглежда като своята правнучка, която е само на 30. Лекарите провели множество изследвания и проучвания както върху бабата, така и върху нейната правнучка. Но без успех.

Самата Фарони споделя, че тя сега яде всичко, обича да си пийва и пуши много. Днес, единственото, за което се безпокои, е да не вземе да забременее, казва Роза през смях.

Учените предполагат, че забавянето на стареенето се отключва по естествен начин в човешкия организъм по различни и необясними причини. В исторически план има няколко истории, които разкриват за хора, твърдели, че са открили ключа към дълголетието, както и такива, които са живели стотици години.

По данни от последните открития, свързани с функционирането на човешките клетки, учените са установили, че молекулите са съединени в нишки, завършващи с капсули, които се наричат теломери. При изследванията е открито, че с течение на времето теломерите се скъсяват, като се затрудняват да защитават клетката и тя постепенно умира.

Изследователите открили, че човешката клетка е пригодена да си произвежда специални ензими, които се наричат теломереза. Чрез него се запазват теломерите и така увеличават капацитета им да се възпроизвеждат. Учените са категорични, че това е единственото обяснение на случаите като този на Роза, клетките й да са стимулирани да си произвеждат теломерезата, наречен ензима на подмладяването в големи количества. Така Роза вместо да старее, тя се подмладява и започва да прилича на своята правнучка.

Калинка Петрова