Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2012 19:27 - Мис Крокодил ревна във фейсбук, оправда се за побоя До 10 см. по-голям за месец-два! Станева: Аз ще ти върна любимия! Излекувай тайно своя пияни
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 722 Коментари: 0 Гласове:
1



Мис Крокодил ревна във фейсбук, оправда се за побоя
  •  
  •  
  •  
Фенка й отвръща, като… я закопа

След като плъзна клюката, че Антония Петрова е отнесла първите си шамари след сватбата от съпруга си, Мис Крокодил побърза да ги оправдае. Цяла страница словоизлияния напълниха фейсбук профила й в задълбочени разяснения къде е била и с кого, като наблегна на задружното и любящо семейство, което има:

image

Мис Крокодил отрече, че е имало побой

„Ето ви малко снимков материал, доказателство за това колко съм щастлива и обградена от любящия ми съпруг и родители. Както се вижда от снимките, докато пишете лъжи, то аз си живея живота: „мъжът ми ме е пребил в къщи“ – аз съм на почивка с него и родителите ми в Охрид и дори не съм вкъщи, мъжът ми никога не би ми посегнал и кой нормален човек би склучил брак след 6 годишна връзка, ако беше „жертва на системен тормоз и насилие“; „напил се е и сме се скарали“- той не пие въобще алкохол и не сме се карали; „след първия семеен скандал, родителите ми са се оплакали на съседи“ – не сме имали никакви семейни скандали и там където те живеят нямат съседи, или ако имат далече, то не ги познават и не биха се „оплакали“ на който и да било за нещо което не е станало, също така ние не живеем с родителите ми, което е нормално, така че разни „баби“ не биха могли да знаят какво се случва в дома ми и т.н. За разлика от вас – хора с болни мозъци, аз работя с факти: нямам белези по коленета и това се вижда от снимките, родителите ми и мъжът ми са в прекрасни отношения. Също така за „доброжелателите“ да кажа, че с къщата ни в Драгичево всичко е наред и е непокътната след заметресението и е все така уникална, както си беше. Колкото и да не ви се иска аз съм щастлива и живея добре. Радвайте се и на вашия живот и не лъжете хората в измислени статии или отидете на лекар, по възможност психатър! Няма капка истина в лъжите ви, поне проверявайте къде се намирам докато съчинявате, какво правя и с кой съм! Пожелавам ви поне малко от моето щастие! Бъдете здрави image

След обясненията на Мис Крокодил една фенка й отправи в прав текст въпроса от какво толкова е изморена, че все е по почивки и открито й каза, че с префърцуненото си поведение дразни:

„не ти ли омръзна от тези почивки бе,момиче?ти всеки месец ходиш на почивка,че може и по-често,само незнам от какво толкова си изморена?жълтините са си жълтини и сигурно са измислици,но и ти не престана да дразниш”, написа жената, като изказа и гласно мнението си, че няма справедливост, защото според нея Антония не престанала да налага стандарта, който малцина могат да си позволят.





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12293006
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930