Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 23:02 - Виваком“ ми „пробутаха“ и карта за мобилен телефон, за да плащам 1 година нещо, което не ползвам
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 876 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Виваком“ ми „пробутаха“ и карта за мобилен телефон, за да плащам 1 година нещо, което не ползвам
  •  
„Здравейте, ето моята история с доставчикът на телекомуникационни услуги Виваком, надявам се да получи отразяване, хората трябва да знаят за тези измамници“, ни изпрати писмо на служебната поща читател на Chudesa.net image

Виваком лъже абонатите си

„Преди известно време имах кофти приключение с Виваком. Интернетът ми беше като стара баба и прекъсваше редовно – има го, няма го, това беше положението … След чести позвънявания на дадения от тях телефон, положението се оправяше временно за ден-два и след това пак старата песен на нов глас. Радвам се, че договора ми с тях изтече и всичко приключи. На всичкото отгоре служителите на Виваком ми бяха „пробутали“ и карта за мобилен телефон с едногодишен договор на 5 лева такса. Това си беше чисто изнудване, за да ми пуснат интернет като се има предвид с какво качество беше. Човек се учи докато е жив, това е вярно, но и една фирма като ти падне в очите кой, както и да ти я хвали, винаги ще си имаш едно наум.

Въпросната карта я плащах 1 година, без дори да я сложа в телефона си. Така освен таксите за стационарен телефон и интернет, плащах и карта за мобилен телефон, без да имам нужда от нея. Нямах нито един близък или познат, на който да я дам и затова отново ми беше напълно излишна, но по задължение си я притежавах. При всяко посещение на офисите им за плащане на сметките ме засипваха с предложения да взема такива карти безплатно за цялото семейство или за приятелите ми (колко любезно от тяхна страна, всички да си имаме още безполезни карти). Много досадно беше, защото ако не искам да ползвам услугите на Виваком или на който и да е друг оператор, няма да чакам някой да ме убеждава, а ще постъпя като голям и зрял човек“, ни пише читател на Chudesa.net и продължава със следното ТУК>



 

     



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12288283
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930