Фейсбук комуникацията се превърна в професия като всички други. Социалните мрежи от забавление се превърнаха в такава необходимост, че всяка сериозна фирма назначава определен служител, който да отговаря за тях, споделя любопитната подробност собственикът на „Джоб тайгър“ Светлозар Петров пред „Стандарт Нюз”.
Преди години никой в неговата лична фирма не предполагал, че ще трябва в персонала да се назначават хора на подобна позиция, но от няколко месеца могат да се похвалят с отговорник по социалните мрежи, който се ползва с привилегиите и заплащането на редови мениджър.
На пазар на труда се появило търсенето на кадри за вакантни позиции на шеф „Блогър“ или за човек, който да следи публикациите в Интернет. Новите позиции били повече от атрактивни, но специалистите по човешки ресурси смятат, че все повече щели да се налагат, защото огромна част от клиентите използват социалните мрежи, за да се информират за търсените стоки и услуги.
Осемнадесет компании от цяла България ще се представят на националните дни на кариерата, които започват на 21 март във Великотърновския университет. На традиционния форум работодатели ще се срещнат със студенти, за да им дадат възможност да изберат различни стажантски програми, които могат след това да доведат до назначаване на работа, ако учащите докажат качества и амбиции при изпълнение на задачите, които им се поставят. Само за няколко години така са направили първи сериозни стъпки в кариерата си над 7000 млади хора.
Надежда Димитрова
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata