Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2012 22:20 - Луна направила новата песен в колата
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1495 Коментари: 0 Гласове:
0



Луна направила новата песен в колата автор: Красимир Илиев на 10 април 2010 в 13:28  
  Луна /© Личен Архив  
    n = document.getElementById("audio_player"); Луна изпя припева на "Простих на думи"
 

Луна сподели в ефира на радио "Сигнал плюс", че музиката и текстът на най-новата ъ песен "Простих на думи" се родили в колата. Певицата пътувала, когато изведнъж се родили идеи и тя веднага отбила.

"Музиката и текстът се получиха след престой от 4-5 часа в колата. Песента се казва "Простих на думи" и е по моя музика и текст както стана ясно. Аранжиментът е на Бойко Петков. Аз пак се втурнах в необятни аранжименти със симфоничен оркестър, с куп музиканти, които поканих да участват в тази песен. Много ми се иска хората да я приемат" - заяви Луна.

"Простих на думи" все още не е готова, но скоро и това ще се случи. Певицата изпя припева в токшоуто "Открит микрофон" специално за всички слушатели на "Сигнал плюс". Вие може да го чуете в прикачения файл.

"Простих на думи, сърцето и душата ми не са простили.
Живей така и сам носи си греховете, които може само Бог да ти прости.

Простих на думи, сърцето и душата ми не са простили.
Живей така и сам носи си греховете, които може само Бог да ти прости, да ти прости"

"Бях на среща с една моя приятелка и тя разказа една нейна история. Тази нейна история се преповтори с много други подобни истории. Може би и аз съм имала подобно изживяване, за да ме вдъхнови чак толкова много това "Простих на думи". Хем си простил на думи, хем обаче нещо вътре остава. Тя много искрено ми разказа за нейна любовна история" - споделя Луна за своето вдъхновение да напише песента.

"Аз съм позитивен човек и винаги съм отворен към хората. С отворено сърце, добра душа, добронамерена и прощавам. Трябва да уважаваш хората, които срещаш по пътя си, защото на връщане пак може да ги срещнеш. Това е мисъл на Румяна, лека ъ пръст" - казва Луна.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12295550
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930