Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 21:21 - Мадона получава панически атаки
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
0



image Мадона получава панически атаки Мадона има панически атаки Мадона може да изглежда като една от най-уверените и най-успелите жени на сцената, но тя изпитва силна тревожност, когато е на подиума. Повече от 30 години тя е на сцената, но тя все още не се е научила да контролира нервите по време на концертите си. Тя споделя, че на сцената изпитва такива екстремни панически атаки, че често има усещането, че ще умре, докато пее. "Имам моменти, когато се чувствам непобедима и знам, че публиката е на моя страна, споделя Мадона. Тогава усещам, че всичко е съвършено. Тогава летя. Но после се появяват паническите атаки, тогава се чувствам, сякаш всички отнемат от отредения за мен въздух и не мога да задоволя интересите и желанията на почитатели те си, тогава очаквам всеки миг да умра на сцената." В едно от последните си интервюта Мадона споделя, че трябва да вземе нещата в ръце си. "Когато паническите атаки ме завладяват, аз се обръщам с гръб към публиката, поемам дълбоко въздух и си казвам - това е временно, ще мине. Трудно е да ви обясня какво ми струва всичко това", допълва Мадона. Когато преживявате паническа атака не може да имате рационално отношение към нея. "Страхувам се, че въздухът, който е наоколо няма да ми стигне. Зная, че това не е истина, но аз все пак изпитвам ужас от тази мисъл. Това ми се случва, когато пея в зали. Когато пея на открито, нямам такива усещания. Очевидно, че клаустрофобията силно ме е завладяла, защото аз не изпитвам страх от изпълнението на сцената, а от факта, че може въздухът да свърши в залата, особено, когато тя е претъпкана", завършва Мадона. Паническата атака явно е станала спътник на успяващите хора, може би това е цената на успеха?



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12277655
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930