Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 20:37 - Получих си букета за 8 март още снощи – ходя с женен мъж и днес няма да се видим.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 727 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.03.2012 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Купил беше 2 еднакви букета – за мен и за жена му

     

    image

    Получих си букета за 8 март още снощи – ходя с женен мъж и днес няма да се видим. Приела съм тази връзка, защото си го обичам, а знам, че той няма да се разведе. Той е наясно с това, защото сме добри приятели и разумно обсъждаме ситуацията, в която се намираме. Но вчера той прекали! Пихме по едно кафе след работа и като си тръгваме, той отваря багажника на колата си, където има 2 еднакви букета, и ми казва: „Избери си!“ Що за мъжка тъпотия? Даже не разбра каква глупост върши. Купил е два еднакви букета – за мен и за нея, дотук добре, но можеше да извади единия, без аз да виждам другия, и да ми го подари. Не се разправях, няма смисъл, но как е възможно някой даже да не схване какъм гаф е направил?Не си попаднала на най-тактичния и съобразителен мъж, но случката е толкова нелепа, че е чак забавна, сигурна съм, че и ти мислиш така. Може би си струва да му кажеш, че наистина се е държал като слон в стъкларски магазин в тази ситуация, но след известно време – все ще ти изпадне възможност да му обясниш каква велика глупост е напълно доброволно и с ентусиазъм да ти покаже двата еднакви букета, но без злост, а обръщайки нещата на майтап. И го питай всъщност между какво и какво си можела да избираш, като букетите са били еднакви. Приятелят ти явно си мисли, че щом си приела неговия брак, няма защо да крие, че купува цветя и на жена си, но трябва да разбере, че няма нужда чак да демонстрира този факт.




    Гласувай:
    2



    Спечели и ти от своя блог!
    Няма коментари
    Търсене

    За този блог
    Автор: patriciq1111
    Категория: Забавление
    Прочетен: 12279365
    Постинги: 8853
    Коментари: 148
    Гласове: 2529
    Архив
    Календар
    «  Април, 2024  
    ПВСЧПСН
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930