Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 16:52 - Вицове - Тъпизми
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вицове - Тъпизми

Късно през нощта се чука на вратата на сарафин.
Сарафинът отваря и го нападат двама.
- Какво искате от мен?
- Сто килограма злато!
- А може ли да ви дам сто и пет?
- Може!
- Жено, злато мое, ставай, за теб са дошли!

Майката на Иванчо му дала 50 стотинки и му казала:

- Вземи тези стотинки за закуска..

И той ги изял ..

Учителка завела децата си на Зелено училище. Вилата, в която били била много стара. Учителката казала:
-Деца, внимавайте, на балконите няма парапеееееееееееееееееееееееееееееетуп..

Два домата пресичали улицата. По едно време единия го сгазила една кола а другият се провикнал хилейки се:
-Ставай бе, кетчуп!

Две топчета се търкаляли и едното казало:-Внимавай! Стълбим-бом-бим-бом-бим-бом....

Състезание по стрелба.  Идва руснака кьор-кютюк пиян, стреля десетина пъти и взема първо място. Журналистите го наобиколили. Как така не може да стои прав, а взема първо място?  Руснака отговорил: Лесно. Цялото небе в панички, 8-10 цеви, как няма да  улуча?

Крокодилът срещнал жабата и й казал:
-Ще сляза надолу по течението на реката, ще срещна хипопотама и ще му кажа: Здрасти, Хипо! Той ще отговори: Здрасти,Кроки! Аз ще го питам: Какво правиш? Той ще каже: Ами плувам си. А аз ще му кажа: - Ще плуваш ами, като си прост. И ще го прекарам.
Речено-сторено. Видял крокодила хипопотама и му казал:
- Здрасти,Хипо!
Хипопотама го погледнал и рекъл:
- Плувай бе, лайно зелено!

Един човек излязъл на разходка и точно минавл през вратата, един глас в него се обадил:
-Спри! Опасност!
Човекът заковал на място и "прасс", пред него се разбила саксия.Учудил се той и продължил. Като пресичал улица, вътрешния му глас пак казал:
- Спри! Опасност!
Човекът спрял и една кола профучала на сантиметри от него.Той казал:
- Кой си ти, че два пъти вече ме спасяваш?
-Аз съм твоя вътрешен глас.
- Ами можеш ли да ми се покажеш ей тука, на ръката ми?
И хоп-едно мъничко човече се появило на дланта на човека и казало:
- Ето ме.
Човекът го смазал бързо с палеца си и казал:
- А къде беше като се жених,бе?

Иванчо пише писмо: 
"Скъпи Дядо Коледа, единственото което искам е твоя списък на всички момичета, които са се държали лошo..."

- Искаш ли да вечеряш с нас?
- Да!
- Ако щеш!



Тагове:   вицове - тъпизми,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12252996
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031