Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 16:18 - ПиЯнСкИ ВиЦоВе
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
1



Навън кучешки студ...Лекарски кабинет:
- Пиете ли?
- Докторе, ако сипеш по едноq няма да откажа.

 
 
  Един дребосък, висок не-повече от метър, влязъл в каубойски saloon, покатерил се на високо столче пред бара и си поръчал бутилка уиски. Поднесли му бутилката, той я изгълтал на екс и си поръчал друга. Изпил и нея на един дъх, поръчал трета, изпил и нея, поръчал четвърта, пета...десета! Каубоите онемели от почуда, а един от тях попитал джуджето: - Абе Малчо, ти къде побра толкова уиски, колко тежиш? Дребосъкът: - 80 кила. Каубоят: - Айде бе! Без ташак? Джуджето: Ааа, без ташак - 30...

 
 
  Мръсен пияница се качва в трамвая и опитва да завърже разговор с пътниците:
- О-о-ох, че хубаво времето!
Никой не отговаря. Пияният опитва отново:
- Е да, ама май, че ще вали. То почна и да се заоблачава...
Отново никои не отговаря. Пияният с утеха казвал:
- Е, щом няма никой, поне да се изпикая...

 
 
  Двама руснаци стоят пред супермаркет и спорят:
- Този път ще вземем две.
- Как две - оня ден взехме две и не ни стигнаха. Вземаме три.
- Как три - вчера взехме три и ни остана. Вземаме две.
- Не. Три.
- Не. Две.
- Три.
- Две.....
И след дълъг и припрян спор решили да вземат две. Влезли в магазина и поръчали:
- Един кашон водка и две репички...

 
 
  На прием жена укорява мъжа си:
- Вече за десети път отиваш до бюфета и си наливаш питие. Какво ще си помислят хората за теб?
- Могат единствено да ме съжаляват. Всеки път казвам, че е за теб...

 
 
  Отиват двама пияни на стадиона и решават да играят футбол. Единият казва:
- Аз ще бъда двата отбора и съдиите. Абе, всички на терена.
Другият отговаря:
- Добре, тогава аз ще бъда публиката.
Почват играта. По едно време тоя, дето е публиката, замерва играещия с кутийка от бира. Играчът се ядосва и вика:
- Идиот такъв, от 25 човека на игрището как баш пък мене уцели?!
- А ти как разбра, че от 50 000 публика точно аз съм те уцелил?!

 
 
  Един пиян се прибирал вечерта и видял в една локва да се отразява Луната. Стъпил върху отражението и почнал да вика:
- Аз съм царят на Луната! Аз съм царят на Луната!
Минал един полицай и му казал:
- Добре, добре, само по - тихо... А аз ей сега ще викна лунохода да те прибере.

 
 
  Студена зимна нощ. Двама руснаци се разправят пред супермаркета:
- Дай три да вземем, предният път две не стигнаха!
- Не, за какво са ни три сега - по-предния път от трите останаха ...
- Е, добре, нека са две!
Влизат в магазина и поръчват:
- Десет каси водка и две репички!

 
 
  ‎- Скъпи, забравих да купя хляб. Ще отидеш ли?
Връща се след малко с хляба и бутилка ракия.
- Скъпа, няма да повярваш! Пак нямаха да ми върнат.

 
 
  Двама отишли да пият в Южния парк. Напили се яко. На другия ден се срещат, единият е целия в синини, отоци, куцащ.
Другият го пита:
- Какво е станало с теб?
- Ами вчера, като се разделихме с теб, успях да мина само десетина метра и една кола ме удари в коляното! Точно да стана и един кон с копитото ме удря яко в гърба! Отново падам, ставам и един самолет! С крилото по шията. Едва не ми откъсна главата. Вдигам си главата и бам една ракета точно между очите!
- Ти се майтапиш!
 




Тагове:   пиянски вицове,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12280978
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930