Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2012 19:02 - Мика Стоичкова: Не съм спала с Гришо!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
1



Мика Стоичкова: Не съм спала с Гришо!
Дъщерятa  на Христо Стоичков обяви, че Григор Димитров й е като брат и опроверга слуховете, че са гаджета

Михаела Стоичкова не е живяла в България досега и тепърва трябва да свиква с нравите.

image

Мика Стоичкова

Тя е учудена от многото клюки по неин адрес. Въпреки че в Испания Мика е водила рубрика с пикантни подробности за футболистите и техните приятелки, тя казва, че не е свикнала с жълтините.

Мика никога не е учила журналистика, но има награда за най-добра водеща в Испания. Тя завършила Спортен мениджмънт, но най-добрата й приятелка я запалила по работата в медиите.

Първо била радио-водеща, а после започнала да се явява на кастинги за тв предавания. Шест месеца крила фамилията си, за да не повлияе имиджът на баща й на бъдещите й работодатели.

„Искам да знаят хората, че всичко сама съм си постигнала“, казва Михаела.

В предаването, което водила в Испания говорили съвсем сериозно за футбол, а в края на предаването обсъждали приятелките на футболистите. Там тези информации се водят като „розови“.

„В Испания няма „жълто“, категорична е Михаела

„20 години живяхме в Испания и никой нищо лошо не е написал за мен, за баща ми, за майка ми и сестра ми, а тукашната преса ни прави на маймуни“, казва щерката на Христо Стоичков.

Тя коментира слуховете, че е гадже с Григор Димитров и избухна:

„Ей, хора, не съм спала с него! Той ми е като брат. Заедно гледаме филми“

Въпреки всичко звездната щерка е решила да се застои тук, защото имала нужда от България. В началото посещавала уроци по български, за да си опресни знанията. Михаела е щастлива, че ще участва в „Стъклен дом“ и тази нова работа още повече я мотивира да остане в страната.

   



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12288285
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930