Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 21:31 - Гала се страхува да си сложи силикон, не си харесва и носа
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.03.2012 21:32


Гала се страхува да си сложи силикон, не си харесва и носа

    image От години водещата Гала обмисля да си сложи силикон в гърдите

    Но умира от страх – твърдят приятелки от близкото й обкръжение, пише „България днес”. „Влюбена съм в работата си, аз съм неин роб. Затова, ако трябва, ще си сложа силиконов бюст. Сигурно ще си избера най-малкия възможен. Не съм почитателка на големите форми, стоят ми бутафорно” – споделя Гала. Но такива приказки водещата говори от 6-7 години, но продължава да отлага момента, в който ще легне на операционната маса. Водещата на „На кафе” е близка приятелка с един от най-търсените пластични хирурзи у нас, с когото често обсъжда лелеяния бюст. Но откакто силиконът започна масово да гърми, Гала все повече се отказва от пълното деколте.

    Напоследък водещата се чуди дали да не коригира най-сетне носа си. Освен бюста това е другата част от външността й, която не харесва. Гала мрази спорта. Ходи рядко и на масаж. Но за сметка на това пък вкъщи играе редовно гимнастика. За нейна радост няма склонност към напълняване, защото хапва предимно салати. Петък, събота и неделя се храни по-сериозно. Месото присъства в менюто й само 4-5 пъти в годината – предимно на празници. Но пък домашният й хладилник е винаги добре зареден със сирена и рибни продукти – пише таблоидът.

        /*



    Гласувай:
    1



    Спечели и ти от своя блог!
    Няма коментари
    Търсене

    За този блог
    Автор: patriciq1111
    Категория: Забавление
    Прочетен: 12281250
    Постинги: 8853
    Коментари: 148
    Гласове: 2529
    Архив
    Календар
    «  Април, 2024  
    ПВСЧПСН
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930