Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2012 19:34 - Десислава иска прошка от сина си Майки
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.02.2012 19:35


Десислава иска прошка от сина си Майки

    интервю Десислава сподели, че на днешния ден би поискала прошка от сина си Майки

    „Аз бих поискала прошка от всички хора, които по някакъв начин съм наранила неволно“, Деси казва, че не й се случва да наранява хората около себе си съзнателно, но иска прошка от всички, които е обидила, без дори да разбере.

    image

    Десислава и Майки

    Русокосата изпълнителка емоционално заяви, че този, който най-много се надява да прости на нея е собственият й син.

    „…затова, че не съм толкова често до него, затова, че на двайсет, двайсет и няколко години не прецених, че баща му не беше най-подходящият човек за мен“, с тези думи певицата се разкая, че е лишила детето си от нормално семейство. Тя обясни, че в момента се опитва да играе и двете роли, но усеща, че не може да запълни всички липси, защото отсъства твърде често.

    „Играя ролята на майка и на баща, а не съм нито едно от тези неща, защото трябва да работя и да се грижа за семейството. Надявам се да успея да го компенсирам, като успея да му дам едно добро образование и един добър стандарт на живот“, разказа Деси в студиото на „Съпругите“.

    Бащата на Майки все още живее в чужбина и двамата се виждат рядко, но не заради нежелание на таткото, а защото разстоянията са много големи. Деси е убедена, че двамата не се виждат достатъчно и й е много мъчно, че детето й расте предимно с бабите си.

    Синът й е станал много контактно дете, което лесно се сприятелява.

    „Където и да го посееш, ще поникне и ще разцъфти“, похвали го Деси. Той бил много добронамерен и изпълнителката много се надява това да не му изиграе лоша шега в живота.

    Певицата вече е запознала новият си приятел със сина си и двамата много се харесали. Изпълнителката много се притесняваше да говори за новата си връзка:

    „За първи път съм с човек, който толкова ме допълва“, само това успяха да измъкнат като признание водещите Мая и Жени.

     



    Гласувай:
    1



    Спечели и ти от своя блог!
    Няма коментари
    Търсене

    За този блог
    Автор: patriciq1111
    Категория: Забавление
    Прочетен: 12250435
    Постинги: 8853
    Коментари: 148
    Гласове: 2529
    Архив
    Календар
    «  Март, 2024  
    ПВСЧПСН
    123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031