Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2012 22:14 - Вихра остана ГОЛА в студиото на „Споделено с…“
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 709 Коментари: 0 Гласове:
0



Вихра остана ГОЛА в студиото на „Споделено с…“
„Ще изслушам изповедта на една много специална жена. Днес тя ще сподели своята история, без да крие нито една подробност“ – с тези думи Тони Димитрова покани Вихра в предаването „Споделено с..“, което вече се казва „Споделено с Вихра“

Бившата водеща на „Съпругите“ се появи в сватбената си одежда и обясни:

image

Вихра и Тони Димитрова

„Трябва да разкажа за всичко това в тази рокля, в която съм била толкова щастлива.

Смятам, че това са лични неща, но понеже вече не съм част от „Съпругите“ смятам, че е редно да разкажа историята си и да бъда откровена, за да бъдат и моите бъдещи гости откровени с мен.

„Развеждам се, емоциите вече са отшумели, може би преди половин година нямаше да мога да гледам този материал, но сега вече съм ок.

Дали сме се обичали – аз мога да говоря само за себе си. Била съм с този човек 9 години и през цялото време съм го обичала.“

На въпрос кога си е отишла любовта, Вихра отговори:

„Моята си отиде след предателството, а неговата след като е срещнал другата жена. Научих сама – споделяла съм пред мои приятели: аз не мога да се обидя на един човек, затова че се е влюбил, това е много нелепо.  Но един човек трябва да бъде мъжкар, да дойде и да ти каже, така постъпват достойните хора.“

Иван обаче съвсем не постъпил така:

„Той нищо не ми каза, просто в един момент се изнесе от вкъщи. Един ден каза: „Аз не те обичам“, стана и си излезе. Известно време го питах дали има друга жена, а той ми казваше „Глупости как може да не ми вярваш!“ – разказа Вихра.

Авантюрата му започнала януари, а през март напуснал общия им дом. Странното било, че уж всичко между тях било наред:

„Ние никога не сме се карали. Аз съм много отстъпчив човек, винаги искам да вляза в положение. Иван много добре знае, че съм прощавала страшно много неща. Аз се събрах с него, когато той беше никой, не когато е бил познат като продуцента Иван Христов. Професионално, дори съм била по-напред от него, защото водех „Силует“ в „Добро утро“ по БНТ, докато той работеше за кабеларка.“

Вихра не прибегнала до следене и четене на смс-и, но чувствала, че има трети човек „по кожата си“:

image

Вихра и Ирина

„Получи се много рязко. За Иван – имам чувство, че в това тяло влезе друга душа. Започна постепенно отчуждаване и в един момент каза, че не може повече да живее така.“

Най-много й тежат въпросите на дъщеря й Ава, която няколко пъти я питала: „Мамо какво направихме, че тати ни изостави?“

Бившата водеща в „Станция Нова“ все още няма отговор на този въпрос.

Най-добрата приятелка на Вихра Нели разказа за пиянските изцепки на Иван, които Вихра е търпяла с години:

„Иван има тежко пиянство, никой не може да го отрече. Когато се напие той си маха маската и става друг човек, става тасманийски дявол. Няма човек, който да може да го укроти. Когато е пиян става агресивен. Вихра винаги беше до него въпреки всичко. Обичаше Иван адски много.“

Вихра опроверга донякъде думите на приятелката си. Обясни, че Иван никога не й е посягал и тя е била единственият човек, когото слуша, когато е пиян. Тя много пъти го е прибирала от заведения и не отрече, че с Андрей са имали доста бурни периоди.

Тони Димитрова попита бившата жена на Иван кога е разбрала, че другата жена е именно Ирина, а Вихра отговори:

„През май месец. Наредих си пъзела, поведението й започна да става малко по-различно. Никога не сме били близки, ние сме много различен тип хора. Тя е по-напориста, а аз никога не съм била такава.

Веднъж с жените в офиса, когато си говорихме, дали човек може да срещне половинката в живота си, аз убеждавах колежките, че е възможно. Мисля така, защото имам пример с родителите си – те са заедно от 9-ти клас. Смятах, че наистина е така.

Тя (Ирина) са опитваше да ме обори. В един момент се обърна към мен и ми каза:

„Ще видим тази работа“

След като станало ясно, че Иван и Ирина са любовници, Вихра не е потърсила Сарачинова за разговор:

„Не съм говорила с нея, това е нейният живот, това са нейните избори. Няма да я попитам никога „защо“. Въпреки че тя отнесе много негативи, тя трябва да поеме всичко това, ако наистина обича.“

Иван й изпратил по куриер молбата за разтрогване на брака. Тя обаче получила документ, в който името й било сгрешено, затова се наложило да го върне. Това не значи, че няма да му даде развод. Отчаяната съпруга има някои специфични условия, които касаят дъщеря им Ава:

image

Вихра в новото си студио

„Имам условие детето ми да не ходи в тази къща, където той живее с тази жена. Тази жена е доста манипулативен тип и се страхувам детето ми да не бъде манипулирано. Хората казват: „Първите седем години са най-важни“, нека първо да ги навърши, още е много малка, за да разбере какво се случва.“

В края на предаването Вихра каза, че роклята вече й е тясна и свали произведението на София Борисова, като остана гола-голеничка.

Скандалната постъпка бе чисто режисьорско решение, с което стана ясно, че Вихра не е скрила нищо и е разказала „истината“. Ако на бившата водеща Камелия й падна полата по случайност, то Вихра остана гола съвсем нарочно, с което показа, че е готова на всичко, за да остане на екран.

 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251489
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031