Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2012 22:51 - Капка Сидерова с „ампутирано сърце“ след раздялата
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 881 Коментари: 0 Гласове:
1



Капка Сидерова с „ампутирано сърце“ след раздялата
Капка Сидерова обсъди приключилата си връзка в предаването „На 4 очи“

Сидерова призна, че ако трябваше да напише роман за любовта и раздялата си с Волен, той би се казвал „Жесток романс“ или „Апокалипсис“ и не само заради финала на отношенията им, но заради продължението, което тепърва предстои.

image

Капка Сидерова

 

 

 

 

 

 

 

На въпрос какво се е случило между съпружеската двойка, Капка отговори:

„Случи се нещо съвсем човешко – единият избира друг човек и тръгва след него, което води до много последици, особено когато е замесена политика.“

Капка не е подозирала, че Волен ще й измени, физически и идейно. Тя обясни, че била с притъпен инстинкт, което било причината да не вярва на слуховете за неговата връзка. Капка от 20 години имала пълно доверие на мъжа си, самата тя често пътувала, но никога не изпитвала параноята, че той може да я мами с друга:

„Затова никога не съм предполагала, че може да се хвърли в такава авантюра. Не съм чувствала ревност 20 години, защото не ми е давал повод затова.
Разбрах от медиите, дори да съм чувала слухове, не съм обръщала внимание. В политиката тези слухове са нормални.“, сподели Сидерова.

Бившата жена на Волен вярвала в градивното, а не в деструктивното. Все си мислела, че истината е в доброто начало у човек. Сега не може да познае Волен, смята, че той е изгубил не само нейното доверие, но и това на електората на „Атака“.

В началото била зверски наранена. Но е сигурна, че когато нещо не е здраво, то трябва да се оперира. Имала усещането, че са ампутирали сърцето й, но вече е преодоляла чувството на изоставеност:

„Сега сърцето ми отново е възстановено, благодарение на силната подкрепа на приятелите ми и на обществото. Тези, които четяха моите статии и моите книги, които ме приемаха искрено – и сега стоят зад гърба ми. Те ми дават сила да се задейства новото сърце в мен.“

Тя твърди, че напълно е преодоляла раздялата. Започнала е да пише нова книга, която е посветена на живота на Петър Дънов.

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12280474
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930