Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 14:53 - Николета за Антония Петрова: Прилича на арменската Баба Яга!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 643 Коментари: 0 Гласове:
1



Николета за Антония Петрова: Прилича на арменската Баба Яга!
  •  
image Николета към злобарите: Оставете ме на мира, за да родя спокойно За жалост обаче клюките от елита не забравят изпокрилата се вдън земя г-жа Божинова

Единственият проблем на Николета е, че докато самотува в тайното си жилище, прекалено много се рови из интернет и научава информация за себе си от социалните мрежи. Същевременно понякога се изкушава да отговаря безадресно на нечия хаплива забележка или клюка по неин адрес. Всичко това води до верижна реакция от нападки, обяснения, нови нападки и така – до безкрай. Като за последно Ни Ло – Бо се разбесняла не на шега на мис крокодил Антония Петрова. Поводът – думите на миската, засегнали неволно името на Николета: „Николета има същата кожена шапка като моята, но нея никой не я закача, а мен – ще ме разкъсат!”

imageМакар в думите на мис Тоца да няма кой знае каква обида, Николета се вързала и отново прописала в мрежата, пише „Шок”. Явила се нова нейна публикация, с която тя моли за следното – „Искам всички злобари да ме оставят на мира, за да родя спокойно. Бебето ми е важно!” По-нататък бъдещата майка преминава в атака по отношение на индиректната си опонентка, която атака е изпъстрена с възклицателни изречения, риторични въпроси и саркастични заключения. Николета се пита как тая „грозница” може да я замесва „при нейните капели, скандали и кожени глупости”. Следва нападка, касаеща обонятелния орган на Антония – „Аз казвам ли й да си отреже носа, защото прилича на арменската Баба Яга?”

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12282824
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930