Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 13:13 - Златка Димитрова и Мис Дупе се хванаха за косите
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
0



Златка Димитрова и Мис Дупе се хванаха за косите image „По цял ден стои в Интернет и се чуди как да ме плюе“, твърди Черната Златка

Нов скандал се заформя в плеймейт средите. А повод за него е призът „Най-добро парти шоу“, който скара Мис Плеймейт Златка Димитрова и Мис Дупе Биляна Йотовска. В арена на скандала между двете красавици се превърна Фейсбук. След проведено гласуване в социалната мрежа еротичният спектакъл The Bird Cage Show с участието на Златка Димитрова бе обявен за фаворит, а шоуто на Биляна Йотовска The Secret Garden се класира на второ място.

Както изглежда обаче изборът на публиката не е допаднал на подгласничката Йотовска, която по думите на Черната Златка се разсърдила жестоко. Според плеймейтката Биляна влизала с фалшиви профили в социалната мрежа, за да обижда нея и създателя на шоуто Валентин Кулагин, пишат от hotnews.bg.

image

Биляна Йотовска

„По цял ден стои в Интернет и се чуди как да ме плюе, а преди година ме канеше да бъда в нейното шоу.

А сега съм приличала на травестит,

имала съм целулит и не знам си какво още“, коментира случая Златка. Димитрова заяви, че повече от година отказвала да участва в шоуто на Йотовска и именно поради тази причина миската сега си търси повод, за да я обиди. Плеймейтката сподели, че категорично отказала да участва в конкурентния парти проект, тъй като искали от нея да танцува само по пискюли.

 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283204
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930