Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 00:39 - Родни звезди ръсят бисери
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1226 Коментари: 0 Гласове:
1



Родни звезди ръсят бисери image

Камелия, певица

Пяла съм и в големи дупки, и в най-известните заведения, но не е имало случай някой да ме докосне. За мен най-грозната картина е мъж, който пляска по задника жена.

Димитър Ковачев-Фънки, промоутър

Повечето звезди са разбрани, нормални хора. Колкото си по-велик, толкова си по-земен. Колкото си по-голям нещастник, толкова си по-голям мрънкач!

Катето Евро, актриса

Ако човек седне да помисли, винаги го питат дали не го боли глава.

Любо Нейков, актьор

Пазарувам дрехи, откъдето ми падне. Случва се да взимам и от приятели.

Капка Сидерова, политик

image

Капка Сидерова се заключила в манастира на собствената си душа

Бях в манастир, да. Но в манастира на собствената си душа. Трябваше ми време, за да осмисля защо нещата рухват в най-пиковия момент от живота ни.

Съдия за делото на Алисия

Миналия път колежката, която води съдебното дело, изрично посъветва стенографката да запише с думи сумите, които Алисия иска, да не би случайно да изпусне някоя цифра. Че ние тук в съда дела за такива суми рядко водим.

Митьо Очите, несебърски бос

Нарочиха ме! Като кажат, че едно куче е бясно… Аз от 3 години съм в затвора, а навън дрога пак се продава.

Александър Чирков, кардиохирург

В Германия се чудеха как така на 24 години мога да оперирам стомах, черва… Аз им отговарях, че съм се научил в рамките на един кръжок. Спях в болницата и когато имаше нещо спешно, професорите ни викаха да асистираме.





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12288335
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930