Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2012 18:14 - Мистериозен любим вълнува Тони Димитрова
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1848 Коментари: 0 Гласове:
1



Мистериозен любим вълнува Тони Димитрова Сърцето на обичаната българска певица бие ускорено напоследък

Тя призна, че има някой, който силно я вълнува.

image

Тони Димитрова

Човекът е в близкото обкръжение на Тони и е наясно, че тя много го обича, но още не знае, че става дума за любовни трепети, а не само за приятелска привързаност.

Пред „Труд“ бургаската певица разказа, че не е от онези, които се хвалят с похожденията си, макар преди да са се носили слухове, че е същинска мъжемелачка:

„Все говорят за големите ми любов. Наистина, имало е няколко, но никой не ги знае кои са.

Аз нигока не бия камбаната. Нито когато се влюбя, нито когато разлюбя.“

Тя се надява, че в живота се обича  истински повече от веднъж.

За новата година певицата си пожелава не песни, а пътешествия. Тя обясни, че дори в кризата е творила много през 2011. Затова през 2012 се надява да отиде на екзотично място. Мечтае за Того, Мадагаскар. Въпреки сложната политическа ситуция в Северна Корея, Тони с удоволствие би посетила тази страна.

„Не съм седнала тук да си бърша праха, искам да науча колкото се може повече за света“ – разказва изпълнителката на „Ах, морето“. Любимата й страна от тези, които е посещавала е Дания.

Тя казва, че преминава през живота с усмивка, много чувство за хумор и малко тъга. Миналата година си отидоха някои скъпи на Тони хора – доктор Георги Георгиев, известен бургаски акушер-гинеколог, прочутият бургаски бард Пламен Ставрев, чиято смърт разстърси силно певицата:

“С Пламен Ставрев, когато това се случи, думата тъжно е недостатъчна. Пламен отвори един огромен кратер в душата ми. Беше неочаквано. Приемала съм го винаги като човек до мен, на когото мога да се опра и да разчитам. Пламен бе сдържан. Никога няма да дойде и да ти каже “Ама много си готина…” Аз много пъти съм му казвала на сцената “Панчо, много те обичам!”, а той отвръща “И аз, Тонинке!”. И с това се е изчерпвало всичко. Смятам, че за Пламен незаслужено се мълчеше приживе. За мен той беше респектиращ и убийствен певец. Сега четох разни работи – колко е велик и така нататък, но защо не го казаха преди това, не знам.”

Разстроила я и смъртта на Велко Кънев, с когото се познавала и чието добродушие певицата ще помни винаги. Трагедията в Охотско море също отнела човек, с когото наскоро се била запознала – капитан Живко Жеков. Той и семейството му били големи фенове на Тони.

Тя призна, че искрено тъгува за всички добри хора, които са ни напуснали и те никога няма да излязат от мислите й.

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12289144
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930