Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 12:52 - Бориса Тютюнджиева: Ники Михайлов имаше мераци към мен
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1182 Коментари: 0 Гласове:
1



Бориса Тютюнджиева: Ники Михайлов имаше мераци към мен В „Горещо“ Бориса Тютюнджиева показа вървежен татус и разказа за флиртовете си с Ники Михайлов

„Истината беше следната: той ми беше търсил многобройни пъти телефона, но без успех, после някой му беше дал номера ми и той ми се обади, но от това нямаше никакъв резултат.

image

Бориса Тютюнджиева

Един път се видяхме случайно в едно столично заведение и отидохме заедно на дискотека.

После се видяхме с Николета в едно чалга заведение и аз съвсем джентълменски се отнесох с нея, като й казах, че той е имал мераци към мен. Тогава тя е решила да се раздели с него, а аз се отдръпнах.“ – изпя си всичко Бориса.

На въпроса в какви отношения е с Николета, миската обясни:

„Не сме близки, нито сме в лоши отношения“

Тя разказа как е реагирала Лозанова, когато  чула как гаджето й Ники Михайлов се обаждал на „Кралица на красотата“ 2008 и явно я свалял в дискотека. Прясната тогава плеймейтка Лозанова просъскала:

„Така ли? Добре, щом така ще играем!“, но изглежда това било репликата, която Николета е адресирала към Михайлов, който за свое щастие не е бил там по същото време. Ники благодарила на Тютюнджиева за нейната искреност, а не я оскубала, заради което Бориса се възхитила колко „мъжко“ момиче е Лозанова. Трогателно!

Бориса останала в неведение дали е последвал скандал между тогавашната двойка.

Венета прочете татуировката на Бориса, която гласи „Veni vidi vici“ и я преведе за зрителите: „Дойдох, видях, победих!“ – така ли е?“, попита Райкова

„Ти говориш италиански?! – ококри се учудено Тютюнджиева, на което Венета през смях отвърна, че татуировката й е крилата фраза на латински – език, който водещата е изучавала две години в университета. Бориса остана изумена от познанията на Мис „Горещо“.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12282842
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930