Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2012 21:59 - Джуджи от „На кафе“ заминава за Кейптаун
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 657 Коментари: 0 Гласове:
1



Джуджи от „На кафе“ заминава за Кейптаун Нисичката водеща от „На кафе“ ще изчезне от ефир, за да купонясва с Лора Виденлиева

Вдовицата на Владимир Грашнов е кума на Деляна Маринова-Джуджи.

image

Джуджи

Двете поддържат прекрасно приятелство и Джуджи неведнъж се е възползвала от щедростта на приятелката си.

Деляна е работила дълги години за фирмата на Грашнов и накрая поканила шефа и жена му да й станат кумове на сватбата. Така скрепила завинаги тяхното приятелство. Джуджи винаги празнува най-личните си празници с Лора, а двете са познати като луди купонджийки, за които няма задръжки.
Водещата се притеснява, че запазила самолетни билети твърде късно и това в момента е най-голямата й грижа. Тя е уверена, че всичко ще се подреди, но няма търпение да отиде на слънчево и топло.

Любителката на холивудски клюки с радост ще разнообрази компанията си, защото Гала понякога й действа като енергиен вампир.
В днешното издание титулярката на „На кафе“ едва не отряза от трите минути за светската хроника на Джуджи. Тя нетъпеливо юркаше веселата Деляна да привършва, защото на гости й бе известен пластичен хирург, с когото явно й бе по-интересно да си общува. Шефските прояви на Гала, обаче, отдавна не дразнят широко скроената Джуджи. Ето защо тя предпочита да не й връзва, а да си гледа живота.

В интервю за „Блиц“ Джуджи се похвали с плановете си за Кейптаунската ваканция и призна, че с кумата си правят страхотни подаръци:

„Имам един разкошен пръстен, подарък от Лора и Владо, който много си обичам. Вярвам, че винаги, когато го нося, ми се случват само хубави неща и много ми върви. Всичките ми подаръци от нея са ми много скъпи, защото тя ме познава много добре и винаги знае какво да ми подари, знае кое би ме зарадвало.“





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283272
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930