Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 17:02 - Не съм забременил Преслава!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
1



Не съм забременил Преслава! image „Преслава не е бременна от мен”, отсякъл в прессъобщение бизнесменът Цветелин Маринов – Цуни

Соченият за осеменител на фолк дивата Преслава – Цуни, отрече да има връзка с нея, още по-малко с бременността й. „Преслава не е бременна от мен”, отсякъл в прессъобщение бизнесменът.

Припомняме, че тези дни в медиите гръмна новината, че Преслава има тайна връзка с небезизвестния плевенски бизнесмен Цветелин Маринов. Цуни и Преси били засичани да интимничат по участията на певицата, а и бил специален гост на промото към новия й албум. Запознати потвърдили слуха за любовна афера, а днес гръмна и новината, че изпълнителката на „Водка с утеха” е бременна.

Според „Уикенд” за бременността на Преслава „неволно” се изтървала колежката й Емануела. Феновете на певицата изпаднаха в шок и потрес как това ще се отрази на кариерата й, а близки на Преси побързаха да припишат бебето на Цуни.

„С Преслава сме само и единствено близки приятели. Били сме в обща компания, но статията за мен и Преси е скалъпена”, отсече категорично Цуни. Той добави, че е обиден за намесата в личното му пространство, без дори да го потърсят да потвърди информацията.

„Уважавам всички медии, но в тази история няма нищо вярно”, заяви Цуни, без да уточнява дали все пак певицата наистина е бременна.

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12250918
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031